شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : چرا مديران شهري محمدشهر در انتخاب «مدير روابط عمومي» ناتوان و سردرگم هستند؟
جمعه، 22 دی 1396 - 13:07 کد خبر:32306
پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به كار شوراي پنجم در شهر محمدشهر اين نهاد كماكان موفق به انتخاب و انتصاب مديري براي حوزه حساس روابط عمومي خود نشده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به كار شوراي پنجم در شهر محمدشهر اين نهاد كماكان موفق به انتخاب و انتصاب مديري براي حوزه حساس روابط عمومي خود نشده است.

همچنين شنيده ها حاكي از آن است كه شهرداري محمدشهر نيز كه تنها براي چند ماه از حضور «محسني» در سمت مدير روابط عمومي استفاده كرد در حال حاضر با كناره گيري اين فرد از مديريت روابط عمومي، حالا با فقدان مدير در اين حوزه روبرو شده است. (گفته مي شود تخصص اصلي «محسني» مديريت در حوزه «فضاي سبز» بوده است.)

لازم به ذكر است كه، افشين سخايي فرد و شيرزاد حسيني دو تن از افراد داراي تجربه كاري در حوزه رسانه و روابط عمومي مديريت شهري محمدشهر هستند كه فعلاً در بخشهاي ديگر شهرداري محمدشهر فعاليت دارند. (افراد مذكور در سالهاي گذشته مسئوليت مديريتِ حوزه روابط عمومي شورا و شهرداري محمدشهر را برعهده داشته اند.)

گفتني است اين نقيصه(عدم انتصاب مدير روابط عمومي) در حوزه مديريت شهري شهرهاي همجوار محمدشهر(ماهدشت، مشكين دشت، صفادشت و …) مشاهده نمي شود.

حال بايد منتظر بود و ديد كه مديران شهري محمدشهر براي انتصاب مدير حوزه حساسِ روابط عمومي چه تدبيري انديشيده اند.

صاحب نظران دليل حساسيت مديريت در حوزه روابط عمومي در هر سازمان و نهادي را به جهت ايجاد پل ارتباطي مسئولان با رسانه و مردم (و چگونگي مديريت اين ارتباط) در اين حوزه ذكر مي كنند.

و در نهايت بايستي پرسيد كه آيا (خداي ناكرده) مديران شهري جديدالورود محمدشهر در انتخاب «مدير روابط عمومي» ناتوان و سردرگم هستند؟ يا اينكه اصولا تاكنون فرد مناسب را درجهت انتصاب در اين سمت پيدا نكرده اند…

نكتۀ بارز ديگري كه نبايد فراموش شود عدم تخصص گرايي در انتصابات شهرداري محمدشهر در طي سالهاي اخير بوده است ككه لطمات فراواني را به شهر تحميل كرده است…؛اميد است در دوره جديد تا حد امكان اين نقصان نيز رفع شود.

سعيد پورمند

محمدشهرسلام