شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتشار كتاب مديريت روابط عمومي در ايران فرهنگي
پنجشنبه، 14 دی 1396 - 20:44 کد خبر:32225
كتاب مديريت روابط عمومي در ايران توسط انتشارات قلم امامت و به تاليف علي كامياب مقدس در زمستان سال جاري منتشر و روانه بازار كتاب شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب مديريت روابط عمومي در ايران توسط انتشارات قلم امامت و به تاليف علي كامياب مقدس در زمستان سال جاري منتشر و روانه بازار كتاب شد.


به گزارش شارا از ايسنا، اين كتاب در هفت فصل به تاريخچه و اهميت و نقش روابط عمومي در ايران و جايگاه روابط عمومي در هزاره سوم پرداخته است.
در ابتداي اين كتاب مشاور استاندار و مديركل
روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمان طي يادداشتي مطالعه اين كتاب را به همه علاقمندان به اين رشته و رشته هاي مرتبط روابط عمومي توصيه كرده است.


همچنين در مقدمه اين كتاب آمده است، روابط عمومي عبارت است از دانشي كه بوسيله آن سازمانها آگاهانه مي‌كوشند به مسئولت اجتماعي خويش عمل نمايند تا بتوانند تفاهم و پشتيباني كساني را كه براي مؤسسه اهميت دارند بدست آورند. روابط عمومي بخشي از وظايف مديريت سازمان است. عملي است ممتد، مداوم و طرح ريزي شده كه از طريق آن افراد و سازمان ها مي‌كوشند تا تفاهم و پشتيباني كساني را كه با آن‌ها سروكار دارند بدست آورند.


لازم به ذكر است علي كامياب از فعالان رسانه اي كرمان مي باشد كه به عنوان نويسنده، دبير خبر و مدير خبرگزاري سالها در اين عرصه فعاليت كرده است و درحال حاضر عضو شوراي راهبردي اطلاع رساني استان كرمان مي باشد.