شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تاسيس معاونت ارتباطات سايپا براي پاسخگويي شفاف
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:23 کد خبر:32053
دسترسي سريع به اخبار و اطلاعات جديد شركت‌هاي بزرگ يكي از چالش‌هايي است كه در بسياري از شركت‌ها و البته در همه كشورها وجود دارد. اينكه اخبار چگونه به بيرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رساني صحيح باعث بروز مشكل براي آن شركت نشود بسيار مهم است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- ما براي تنوير افكار عمومي و در حقيقت ارائه اطلاعات صحيح به مشتري و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داريم كه از زير مجموعه‌هاي روابط عمومي شركت سايپا است.

به گزارش شارا، دسترسي سريع به اخبار و اطلاعات جديد شركت‌هاي بزرگ يكي از چالش‌هايي است كه در بسياري از شركت‌ها و البته در همه كشورها وجود دارد. اينكه اخبار چگونه به بيرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رساني صحيح باعث بروز مشكل براي آن شركت نشود بسيار مهم است.

در همين زمينه با محمدرضا حقيقي مدير روابط عمومي گروه خودروسازي سايپا به گفت‌‌و‌گو پرداختيم.
با توجه به شناخته‌شده بودن محصولات گروه خودروسازي سايپا، دليل اين شركت براي حضور در نمايشگاه خودروي بندرعباس چيست؟
با توجه به سياست‌هاي كلان مديريت گروه خودروسازي سايپا درخصوص تقويت عملكرد اين گروه و همچنين خدمت‌رساني استاني و فروش‌ خودرو در استان‌ها با شرايط ويژه، تصميم گرفتيم در سومين نمايشگاه استان هرمزگان كه در شهر بندرعباس برگزار مي‌شود، حضور پيدا كنيم. قصد ما اين است كه محصولات مختلف گروه خودروسازي سايپا را براي نمايش و ارائه به مشتريان در اين نمايشگاه عرضه كنيم.

با توجه به اينكه شما به‌تازگي در اين جايگاه قرار گرفته‌ايد، مي‌خواستم بدانم براي تسريع در ارتباط و اخبار گروه خودروسازي سايپا چه برنامه‌هايي داريد تا سرعت انتقال اخبار افزايش پيدا كند؟
يكي از سياست‌هاي مديريت كلان مجموعه، نحوه ارتباط با مشتريان است. يعني جوابگويي، صراحت و شفافيت براي ما بسيار حائزاهميت است. در مجموعه جديد سايپا، با دستور آقاي جهرودي مديرعامل سايپا، معاونت ارتباطات و امور مشتريان تاسيس شده است. اين معاونت و زيرمجموعه ما در حوزه روابط عمومي و خصوصا حوزه رسانه به‌صورت مستقيم جوابگوي امور مشتريان هستند و در اين خصوص كاملا شفاف عمل مي‌كنند.

بعضا نياز به صحبت مستقيم با يكي از مديران پيش مي‌آيد اما مديران عمدتا خبرنگاران را به روابط‌عمومي‌ها وصل مي‌كنند. آيا براي تغيير اين سياست برنامه‌اي داريد؟
ما براي تنوير افكار عمومي و در حقيقت ارائه اطلاعات صحيح به مشتري و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داريم كه از زير مجموعه‌هاي روابط عمومي شركت سايپا است. تمام تلاش ما اين است كه ارتباط بسيار موثري با اصحاب رسانه و خبرگزاري‌ها و روزنامه‌ها داشته باشيم تا بتوانيم با سرعت بيشتر اطلاعات موردنياز اصحاب رسانه و دوستان در خبرگزاري‌ها را در اختيارشان قرار دهيم.

منبع: اخبار خودرو