شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ركورد ايرانيان در تلگرام
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 11:37 کد خبر:31919
بررسي هاي مركز ملي فضاي مجازي در خصوص فعاليت كاربران ايراني در شبكه تلگرام حاكي از آن است كه بيشتر از ۶۷۸ هزار كانال در اين شبكه ثبت شده و روزانه ۲ ميليارد بازديد دارند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- بررسي هاي مركز ملي فضاي مجازي در خصوص فعاليت كاربران ايراني در شبكه  تلگرام حاكي از آن است كه بيشتر از ۶۷۸ هزار كانال در اين شبكه ثبت شده و روزانه ۲ ميليارد بازديد دارند.

به گزارش اسپوتنيك به نقل از رسانه هاي ايراني برآورد فعاليت كاربران ايراني در شبكه اجتماعي تلگرام طي ۱۰ روز اخير افزايش بيش از ۸ هزار كانال در بازه زماني را نشان مي دهد. ضمن اينكه تعداد كانالهاي ايجاد شده در تلگرام از ۶۷۰ هزار و ۳۹۸ كانال در روز اول بررسي، در حال حاضر به ۶۷۸ هزار و ۲۵۷ كانال رسيده است.
اين درحالي است كه از اين تعداد كانال، ٢٢٨ هزار و ٣٠٩ كانال به روزرساني مي شوند.


بررسي ها نشان مي دهد كه طي ۲۴ساعت به طور متوسط بيش از ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار مطلب در اين شبكه اجتماعي منتشر مي شود كه بيشترين آمار مربوط به ساعت ۲۱ شب است كه بيش از ۲۵۰ هزار مطلب در اين ساعت منتشر شده و كمترين مطالب (۱۰ هزار مطلب) در ساعت ۳ صبح انتشار مي يابد.


تعداد كل بازديدهاي كانالهاي فارسي شبكه اجتماعي تلگرام نيز ٢ ميليارد و ١٢٥ ميليون و ٧٠٦ هزار و ٧٩٧ بازديد برآورد مي شود و اين درحالي است كه بيشترين بازديد طي ١٠ روز اخير به روز ٢٦ آبان با ٢ ميليارد و ٧٠٧ ميليون و ٦٥٠ هزار بازديد بوده است.