شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : گل محمدي از مسئوليت روابط عمومي شهرداري ميانه بركنار شد
یکشنبه، 21 آبان 1396 - 17:25 کد خبر:31816
احضار از سوي حراست كل استانداري و برخي نهادهاي ديگر، تشكيل پرونده در كميته تخلفات اداري استانداري، محروميت از انتصاب به پست هاي مديريتي در شهرداري و بركناري از سمت مسئوليت روابط عمومي تنها بخشي از تاواني است كه اين كارمند شهرداري به دليل حمايت از ديگر همكارش مي پردازد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- احضار از سوي حراست كل استانداري و برخي نهادهاي ديگر، تشكيل پرونده در كميته تخلفات اداري استانداري، محروميت از انتصاب به پست هاي مديريتي در شهرداري و بركناري از سمت مسئوليت روابط عمومي تنها بخشي از تاواني است كه اين كارمند شهرداري به دليل حمايت از ديگر همكارش مي پردازد.

حسن گل محمدي به دليل فشار برخي مقامات شهرستاني و استاني توسط شهردار ميانه از مسئوليت
روابط عمومي شهرداري بركنار شد. شهردار ميانه از بدو ورود به اين سمت از سوي برخي مقامات شهرستاني و استاني براي بركناري گل محمدي تحت فشار بوده ولي مقاومت او بعد از ۴۰ روز بالاخره نتيجه اي نداد و امروز خواسته آنان را عملي نمود.

گل محمدي به دليل حمايت از مهندس رجيلي در زمان انتخاب شهردار توسط شوراي دور پنجم از سوي فرماندار شهرستان ميانه از اين حمايت منع شد ولي تسليم نشدن او در برابر خواسته فرماندار عواقب زيادي در برداشت.

احضار از سوي حراست كل استانداري و برخي نهادهاي ديگر، تشكيل پرونده در كميته تخلفات اداري استانداري، محروميت از انتصاب به پست هاي مديريتي در شهرداري و بركناري از سمت مسئوليت روابط عمومي تنها بخشي از تاواني است كه اين كارمند شهرداري به دليل حمايت از ديگر همكارش مي پردازد. اينها اما پايان ماجرا نيست و اصرار مقامات بر آزار و اذيت وي همچنان ادامه دارد و قرار است در روزهاي آتي جلسه كميته تخلفات اداري براي رسيدگي به اتهام حمايت از مهندس رجيلي در هيئت رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان استانداري و ادارات ذيربط برگزار شود.
 

منبع: http://qaflansesi.ir