شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي‌هاي برتر ادارات كل ورزش و جوانان استان‌ها معرفي شدند
شنبه، 13 آبان 1396 - 12:34 کد خبر:31729
10 روابط عمومي برتر ادارات كل ورزش و جوانان استان ها در 6 ماه اول سال 96 از سوي مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان معرفي شدند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- 10 روابط عمومي برتر ادارات كل ورزش و جوانان استان ها در 6 ماه اول سال 96 از سوي مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان معرفي شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري برنا، مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان با عنايت به برگزاري نشست مشترك معاونين و مديران كل ستادي و استاني وزارت ورزش و جوانان در مشهد مقدس، و با توجه به بررسي گزارش عملكرد روابط عمومي ادارات كل ورزش و جوانان استان ها در 6 ماه نخست سال 96 اسامي 10 استاني كه در حوزه روابط عمومي و اطلاع رساني عملكرد بهتري داشتند را معرفي كرد.
 
 بر اين اساس 10 استان البرز، لرستان، همدان، تهران، اردبيل، خراسان رضوي، مركزي، كردستان، گيلان و اصفهان به عنوان استان هايي كه در حوزه روابط عمومي و اطلاع رساني عملكرد بهتري داشتند معرفي شدند.
 
 مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان ضمن تشكر و تبريك به روابط عمومي هاي اين 10 استان اميدوار است روابط عمومي هاي ديگر استان ها نيز با كمك، همدلي و هم فكري استان هاي برتر و بهره گيري از امكانات و روش هاي نوين در حوزه روابط عمومي و اطلاع رساني، راه پيشرفت و رشد را در پيش گيرند.