شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : جلسه تكريم و معارفه مديركل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر برگزار شد
دوشنبه، 24 مهر 1396 - 21:47 کد خبر:31527
مديركل حوزه رياست جمعيت هلال احمر در جلسه تكريم و معارفه مديركل روابط عمومي و ارتباطات مردمي اين جمعيت با قدرداني از زحمات وحيد رحمتي؛ مديركل سابق روابط عمومي هلال احمر در 4 سال گذشته، گفت: فعاليت در حوزه روابط عمومي زمان و مكان ندارد و بايد اين حوزه در ادامه فعاليت خود از تلاش هاي مديركل سابق بهره مند شود.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديركل حوزه رياست جمعيت هلال احمر در جلسه تكريم و معارفه مديركل روابط عمومي و ارتباطات مردمي اين جمعيت با قدرداني از زحمات وحيد رحمتي؛ مديركل سابق روابط عمومي هلال احمر در 4 سال گذشته، گفت: فعاليت در حوزه روابط عمومي زمان و مكان ندارد و بايد اين حوزه در ادامه فعاليت خود از تلاش هاي مديركل سابق بهره مند شود.

به گزارش شارا به نقل از پايگاه اطلاع رساني جمعيت هلال احمر؛ محمود محمدي نسب در جلسه تكريم و معارفه مديركل روابط عمومي و ارتباطات مردمي اين جمعيت با قدرداني از زحمات وحيد رحمتي؛ مديركل سابق روابط عمومي و ارتباطات مردمي هلال احمر در 4 سال گذشته، گفت: فعاليت در حوزه روابط عمومي زمان و مكان ندارد و بايد اين حوزه در ادامه فعاليت خود از تلاش هاي رحمتي؛ مديركل سابق بهره مند شود.

وحيد رحمتي نيز در اين جلسه ضمن تقدير از تمامي همكاران خود در جمعيت هلال احمر، اظهار كرد: موفقيت هاي اداره‌كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت جز با تكيه بر بدنه متخصص اين اداره كل محقق نمي شد.

مديركل سابق روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر با بيان اينكه امروز، اداره كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر با نيروهاي متخصص به خصوص در حوزه خبر، سمعي و بصري، تبليغات و استان ها و ... به كار خود ادامه مي دهد تاكيد كرد: هيچ وزارتخانه اي چنين بدنه تخصصي را در اختيار ندارد.

وي به پشتيباني هاي مصطفي محمديون؛ دبيركل جمعيت هلال احمر اشاره كرد و يادآور شد: در طول مدت خدمت در اداره كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر، هيچ درخواستي نبود كه از سوي دبيركل هلال احمر مهر تاييد بر آن نخورد و هيچ اداره اي بدون پشتيباني نيروي قوي و كارآمد موفق نخواهد بود.

رحمتي تصريح كرد: جمعيت هلال احمر صاحب استوديوي ضبط برنامه است كه هيچ نهادي داراي آرشيو ديجيتال و نيروهاي متخصص براي انجام اين كار نيست.

وي با تاكيد بر اينكه از همه آن هايي كه قبل از ما به ويژه مسئولاني كه مارا حمايت كردند بايد تقدير كرد، عنوان كرد: اميد است همه حمايت هايي كه از روابط عمومي شده است ادامه پيدا كند تا اين راه خوب پايدار باشد.

استقبال از فضاي جديد كاري و تلاش براي كسب تجربه هاي متوالي

در ادامه اين جلسه، اسماعيل رمضاني؛ مديركل روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر با بيان اينكه فعاليت روابط عمومي، كار سختي است، گفت: پيش از ورود به دانشگاه شهيد بهشتي، تصوري از سختي ها و دشواري هاي كار روابط عمومي نداشتم و به جهت اينكه ارتباط خوبي با مجموعه وجود داشت، فعاليت خود را در 4 سال گذشته با موفقيت ادامه داديم.

وي با استقبال از فضاي جديد كاري و تلاش براي كسب تجربه هاي متوالي، تاكيد كرد: علاقه مند هستم در دوره پيش رو با احساس رضايت و لذت فعاليت كنم؛ چرا كه همواره با رضايت كار كرده و اميدوارم در چهار سال آينده نيز بتوانم به همين شكل و سربلند، كار را ادامه دهم.

رمضاني با ابراز علاقه از ادامه همكاري با مديركل سابق روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر بيان كرد: اميدوارم او نيز ارتباط خود را با مجموعه حفظ كند و بتوانيم به عنوان مشاور از نظرات و كمك‌هاي وي بهره ببريم تا اين سرمايه ارزشمند همچنان ادامه پيدا كند.