شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتصاب مدير كل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري اصفهان
پنجشنبه، 20 مهر 1396 - 23:21 کد خبر:31496
شهردار اصفهان طي حكمي ايمان حجتي را به عنوان، مدير كل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري اصفهان منصوب كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شهردار اصفهان طي حكمي ايمان حجتي را به عنوان، مدير كل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري اصفهان منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري ايمنا، قدرت الله نوروزي در متن اين حكم آورده است:
با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و كارايي و تعهد جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به سمت مدير كل ارتباطات و امور بين الملل منصوب مي گرديد.

اميد است با بهره گيري از كليه امكانات و استعدادهاي موجود و رعايت اصل اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد اجراي دقيق و به موقع قوانين و مقررات، گام هاي اساسي برداشته و در جهت تحقق اهداف موفق و مويد باشيد.

به گزارش ايمنا، ايمان حجتي دانش آموخته مديريت و از چهره هاي رسانه اي شناخته شده كشور و استان اصفهان است كه پيش از اين، مديريت روابط عمومي گروه صنعتي انتخاب را بر عهده داشته است.

همكاري با رسانه هاي مختلف از جمله گروه مجلات همشهري، خبرگزاري هاي ايلنا، ايسنا، مهر و ديگر رسانه هاي ملي و استاني با عناوين مختلف از جمله سرپرست، دبير سرويس، روزنامه نگار و خبرنگار از جمله سوابق مطبوعاتي وي به شمار مي رود.

به گزارش ايمنا پيش از اين هادي نباتي نژاد مديريت روابط عمومي شهرداري اصفهان را بر عهده داشته كه بر اساس چارت جديد ابلاغي وزارت كشور عنوان اين مديريت به اداره كل ارتباطات و امور بين الملل تغيير يافته است.