شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ثبت نام چهاردهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي آغاز ‌شد
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 10:21 کد خبر:31330
ثبت نام چهاردهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR)، از امروز آغاز ‌شد. به گزارش ستاد خبري كنفرانس بين المللي روابط عمومي؛ اين كنفرانس در تاريخ 12 آذرماه 1396 در مركز همايش‌هاي بين‌المللي المپيك برگزار خواهد شد.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- ثبت نام چهاردهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR)، از امروز آغاز ‌شد.

به گزارش ستاد خبري كنفرانس بين المللي روابط عمومي؛ اين كنفرانس در تاريخ 12 آذرماه 1396 در مركز همايش‌هاي بين‌المللي المپيك برگزار خواهد شد.

پذيرش و تطبيق حرفه اي با تاكيد بر اصول تمايز، خلاقيت و نوآوري، راهبردهاي توسعه اي و حرفه اي خلاقيت و نوآوري در روابط عمومي، استراتژي، برنامه ريزي و ارزش آفريني در روابط عمومي خلاق و نوآور، ظرفيت شناسي و تاثيرگذاري نوآوري و خلاقيت در اثربخشي فعاليت هاي روابط عمومي، منابع انساني، فرهنگ سازماني و روابط عمومي نوآور و خلاق، توصيف و تحليل وضعيت موجود نوآوري و خلاقيت در روابط عمومي، تحليل نقش سازمان ها و موسسات غيردولتي در ارتقاء فعاليت ها، سطح دانش و بينش اخلاقي كارگزاران روابط عمومي خلاق و نوآور، تحليل نقش فناوري هاي نوين در توسعه فعاليت هاي نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط عمومي، فرصت ها و چالش هاي پيش روي كارگزاران روابط عمومي خلاق و نوآور و راهكارهاي مديريت نوآوري و خلاقيت در روابط عمومي از جمله موضوعات اصلي اين كنفرانس مي باشد.

كارگاه هاي آموزشي خلاقيت و نوآوري در روابط عمومي نيز 11 آذرماه برگزار مي‌شود. اين كارگاه ها در دو جلسه 4 ساعته طراحي شده است و علاقه‌مندان با حضور در اين كارگاه ضمن آشنايي با مفاهيم كليدي در حوزه خلاقيت و نوآوري، با جديدترين شيوه ها و ابتكارات در تاثيرگذاري نوآوري و خلاقيت در اثربخشي فعاليت هاي روابط عمومي آشنا مي‌شوند.

 

بر اساس اين گزارش، براي اثربخشي بيشتر كنفرانس، از تمامي مديران، كارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومي دعوت شده است تجارب شان را به دبيرخانه كنفرانس ارسال نمايند.

گفتني است تلفن‌هاي 88617576 و 88617577 و پايگاه اطلاع رساني كنفرانس در نشاني: www.irancpr.ir براي كسب اطلاعات بيشتر در نظر گرفته شده است.