شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست مشترك مسئولان روابط عمومي شهرداري مشهد و آموزش و پرورش خراسان رضوي
دوشنبه، 20 شهریور 1396 - 10:52 کد خبر:31236
در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد،رئيس،كارشناس مسئول و كارشناس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي با سرپرست جديد اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري مشهد ديدار و گفتگو كردند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد،رئيس،كارشناس مسئول و كارشناس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي با سرپرست جديد اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري مشهد ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش شارا به نقل از پانا ازخراسان رضوي، در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد رئيس، كارشناس مسئول و كارشناس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي با سرپرست جديد اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري مشهد ديدار و گفتگو نمودند.

در اين جلسه عيدي،رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش خراسان رضوي با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد و تقارن آن با محرم گفت: اميدواريم در فضاي جديد شهرداري و شوراي شهر مشهد باب گفتگو و هم افزايي هر چه بيشتر دو دستگاه فراهم شود و بتوانيم مهري پرشور را آعاز كنيم.

كشيري،سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري مشهد در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي مختصر از روند فعاليت هاي اين اداره كل گفت:يكي از اولويت هاي جديد روابط عمومي شهرداري مشهد آموزش و پرورش خواهد بود.