شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كليد ارتقاي روابط عمومي ديجيتال
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 07:24 کد خبر:31087
Fractl، كه يك موسسه بازاريابي ديجيتال است، يك بررسي از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ هاي احساسي خود را به 100 تصوير تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت كنند. احساس مثبت، همراه با شادي، تعجب، و تحسين پيشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شادي، ترس، غم و اندوه، انزجار، خشم، و تعجب، شش نوع اصلي احساساتي هستند كه انسان ها تقريبا به طور روزانه آن ها را تجربه مي كنند. با اين وجود، همه آن ها نمي توانند كليد ارتقاي روابط عمومي ديجيتال شما باشند. بنابراين، شما بايد كدام احساسات را هدف قرار دهيد تا محتواي شما بيشتر قابل اشتراك گذاري باشد؟


به گزارش گروه بين الملل شارا، Fractl، كه يك موسسه بازاريابي ديجيتال است، يك بررسي از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ هاي احساسي خود را به 100 تصوير تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت كنند. احساس مثبت، همراه با شادي، تعجب، و تحسين پيشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.


واضح است كه شما بايد خوشحالي و مثبت بودنِ را با استراتژي روابط عمومي ديجيتال خود تركيب كنيد. هنگامي كه مخاطبان مورد نظر شما احساس سرگرمي و خوشحالي مي كنند، بيشتر احتمال دارد كه مطالب را به اشتراك بگذارند. معرفي واقعيت ها يا داده هاي شگفت آور همچنين مي تواند محتواي روابط عمومي آنلاين شما را تبديل به محتوايي با قبليت انتشار ويروسي كند. بنابراين، توجه خود را به ايجاد استراتژي هاي روابط عمومي معطوف داريد كه باعث تحريك ايجاد پاسخ مثبت احساسي مي شوند.


اگر چه شادي و تعجب بهترين شانس براي موفقيت شما مي باسند، اما خشم و ترس نيز مي توانند برايتان كارايي داشته باشند. هند بيش از 50 درصد كل سلفي هاي مرگبار جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراين، سامسونگ، يك برند پيشرو در زمينه تلفن همراه در اين كشور، كمپين ايمني جاده اي تحت عنوان SafeIndia# را معرفي كرده است. سامسونگ از ترس در تبليغات خود به منظور بيان خطرات مسئله جدي افزايش ميزان سلفي هاي مرگبار، استفاده كرده است.