شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اطلاع رساني دقيق و به موقع يكي از ويژگي هاي روابط عمومي پوياست
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 10:28 کد خبر:31066
مدير كل آموزش و پرورش كردستان در نشست كارشناسان روابط عمومي شهرستانها و مناطق تابعه استان، اطلاع رساني دقيق و به موقع را يكي از ويژگي هاي روابط عمومي پويا عنوان كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، رشيد قرباني مدير كل آموزش و پرورش  كردستان در نشست كارشناسان روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان كه در سنندج برگزار شد، اطلاع رساني و اطلاع يابي را از وظايف دست اندركاران عرصه روابط عمومي عنوان كرد و گفت: گزارش هاي تهيه شده بايد در افكار عمومي موثر باشد.

وي با اشاره به گستردگي آموزش و پرورش، مسائل و چالش هاي آن و مخاطبين دستگاه تعليم و تربيت، نقش روابط عمومي را تسهيل گرانه و آرامش بخش دانست و گفت: علي رغم مشكلات و كمبود امكانات، اقدامات شاخصي صورت گرفته كه بايد اطلاع رساني و برجسته سازي شود.

مديركل آموزش و پرورش كردستان بيان موفقيت ها و دستاورد ها را موجب ايجاد رويكرد مثبت نسبت به آموزش و پرورش دانست و با اشاره به ظرفيت شوراي آموزش و پرورش، اين نشست ها را فرصتي براي بيان دستاورد ها و طرح چالش ها با حضور مسئولين شهرستان و مناطق عنوان كرد.

وي يكي ديگر از وظايف روابط عمومي را اطلاع يابي عنوان كرد و با اشاره به ضرورت افكار سنجي و انتقال مسائل و مشكلات، نقاط قوت، مثبت، چالش ها و ضعف ها به مسئولين و مديران با لحاظ جامعيت، روابط عمومي را نماينده افكار عمومي دانست و گفت: روابط عمومي حلقه واسط جامعه با مسئولين است.

رشيد قرباني اطلاع رساني اخبار و موفقيت ها را موجب همراهي جامعه و ايجاد شور و نشاط در مردم دانست و گفت: اين دستاورد ها بايد در ميان مردم نمود يافته و برجسته سازي شود.

مديركل آموزش و پرورش استان در بخش ديگري از سخنان خود به فعاليت هاي پروژه مهر اشاره كرد و با تاكيد بر ضرورت تمهيد مقدمات و آماده سازي مدارس و آراستگي واحدهاي آموزشي، يكي از كار گروه هاي مهم پروژه مهر را ساماندهي نيروي انساني عنوان كرد و رسالت كار گروه توجيه، تبليغ و اطلاع رساني را در برگزاري مراسم بازگشايي مدارس، آئين هاي آغازين سال تحصيلي و جشن هاي بازگشايي موثر دانست.

 

منبع: ايرنا