شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : خبرنگار؛ عنصري متعهد و دلسوز و حرفه اي
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 - 10:54 کد خبر:30823
هفدهمين روزاز ماه مرداد، سالگرد شهادت «محمود صارمي» ــ خبرنگار ايراني و مسئول دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در مزارشريف بود كه در سال ۱۳۷۷ در جريان كشتار ديپلمات‌هاي ايراني به دست تروريست هاي طالبان در "مزارشريف" به شهادت رسيد ــ را "روز خبرنگار" نام نهاده اند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، هفدهمين روزاز ماه مرداد، سالگرد شهادت «محمود صارمي» ــ خبرنگار ايراني و مسئول دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در مزارشريف بود كه در سال ۱۳۷۷ در جريان كشتار ديپلمات‌هاي ايراني به دست تروريست هاي طالبان در "مزارشريف" به شهادت رسيد ــ را "روز خبرنگار" نام نهاده اند.

مشاور دبيركل و سرپرست روابط عمومي مجمع جهاني اهل بيت(عبه مناسبت اين روز، پيام تبريك كوتاهي نوشته است كه به خوانندگان ابنا تقديم مي شود:

روز 17 مرداد ماه، روز خبرنگار است؛ و بهانه اي براي تشكر از زحمات اصحاب رسانه.

اين روز را به همه خبرنگاران عزيز ــ اين طلايه داران عرصه فرهنگ واطلاع رساني ــ تبريك و تهنيت مي گويم؛ و گرامي مي دارم ياد و نام شهيد «محمود صارمي» و ديگر شهداي خبرنگار را كه در راه انجام وظيفه، بقاي حقيقت را به بقاي خود ترجيح دادند و بر قداست و اعتبار اين حرفه، بيش از پيش افزودند.

خبرنگاران راستين، همواره با "تعهد" و "دلسوزي" در حال انجام وظيفه هستند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزي آنهاست؛ مرهون تلاش عزيزاني كه "ساعتِ كاري" ندارند؛ در پي تعريف و تمجيد نيستند؛ و چه ديده شوند و چه ديده نشوند به "وظيفه حرفه اي" خويش به نحو احسن عمل مي كنند.

جديدترين حضور مؤثر اصحاب رسانه، مربوط به حماسه انتخابات دوره دوازدهم رياست جمهوري و دوره پنجم شوراهاي شهر و روستا بود. آنها در سالي كه با كلام روشنگر رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالي ) به نام «اقتصاد مقاومتي: توليد- اشتغال» نام گذاري شده است، اين حماسه سياسي و اجتماعي مردم ايران عزيز را بخوبي در جهان منعكس كردند و برگ زرين ديگري به افتخارات نظام اسلامي افزودند.

در پايان، با قدرداني مجدد از تمامي تلاشگران اين عرصه، اميدوارم كه اين عزيزان همواره در پناه ايزد منان موفق و منصور باشند و شاهد حضور مؤثر آنان در تمامي عرصه ها باشيم.

صفي الله رمضانخاني 
)
مشاور پارلماني دبيركل و سرپرست روابط عمومي مجمع جهاني اهل بيت عليهم السلام(

 

منبع: ابنا