شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتشار سه كتاب جديد در مجموعه «روابط عمومي آنلاين»
شنبه، 14 مرداد 1396 - 09:06 کد خبر:30739
سه اثر جديد كه در مجموعه كتاب‌هاي مربوط به «روابط عمومي آنلاين» جاي مي‌گيرد، به زودي روانه بازار مي‌شود. همزمان با سالروز تاسيس روابط عمومي در ايران، انتشارات «كارگزار روابط عمومي» از چاپ سه كتاب جديد مرتبط با «روابط عمومي آنلاين» خبر داد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سه اثر جديد كه در مجموعه كتاب‌هاي مربوط به «روابط عمومي آنلاين» جاي مي‌گيرد، به زودي روانه بازار مي‌شود.

به گزارش شارا، همزمان با سالروز تاسيس روابط عمومي در ايران، انتشارات «كارگزار روابط عمومي» از چاپ سه كتاب جديد مرتبط با «روابط عمومي آنلاين» خبر داد.

«روابط عمومي موبايل» يكي از اين كتاب‌هاست كه بر آن است تا به شكلي برجسته نشان دهد كه چگونه ارتباطات تلفن همراه و رسانه اجتماعيِ با گرايش تلفن همراه در حال تغيير روابط عمومي است و نشان خواهد داد كه اين مسئله در آينده چالش‌ها و فرصت هايي را نيز بدنبال خواهد داشت.
 

هدف از انتشار كتاب «روابط عمومي رسانه هاي اجتماعي» به عنوان يك راهنماي مقدماتي، برجسته سازي اصول هسته‌اي و پايه‌اي است كه بايد در زمان تهيه استراتژي ارتباطي و كمپين‌هاي روابط عمومي اي در نظر گرفته شوند كه از رسانه اجتماعي بهره مي‌برند.

 

«رسانه اجتماعي» سومين كتاب از اين مجموعه است. ابزاري كه اجازه ورود و مشاركت در اين گفتگوها را مي دهد و شرايط بروز اين محاوره ها را در صنعت و بازار شركت ها فراهم مي كند "رسانه اجتماعي" نام دارد. دليل اين نامگذاري هم طبيعت و ذات اجتماعي بودن رسانه اينترنت است.