1. دائما مشتريان و مخاطبان خود را ارزيابي كنيد. مشتريان شما ديگر دوردست نيستند. آنها در اطراف شما هستند و شما بايد از رسانه هاي جديد استفاده كنيد تا هميشه با آنها ارتباط داشته باشيد.
سعي كنيد با دقت به آنچه آنها مي گويند گوش دهيد و از كانال هاي اجتماعي براي درك تغييرات، خواسته ها و نيازهاي آنها استفاده كنيد.
2. اعتبار خود را افزايش دهيد. شهرت خوب مي تواند بيش از افزايش آگاهي از نام تجاري، ايجاد كسب و كار بيشتر و تشويق وفاداري مشتري باشد.
روي يك استراتژي روابط عمومي خوب كه بتواند اعتبار شركت تان را تقويت كند، كار كنيد. با سرمايه گذاري زمان و پول و تلاش بيشتر، پيام و ديدگاه خود را توسعه دهيد.
3. صادق و شفاف باشيد. صداقت و شفافيت، مهمترين و مطمئن ترين راه براي اعتماد بين شما و مخاطبان است.
4. محتواي استراتژيك توليد كنيد. همه چيز با محتوا آغاز مي شود. رويكرد استراتژي محتوا به محتواي استراتژيك منجر مي شود. محتواي استراتژيك، دقيق و تاثيرگذار است.
بقول الكس سيراكوسا از دانشگاه بوستون، آينده روابط عمومي در محتواي قانع كننده اي است كه توسط داده ها و تجزيه و تحليل ها برآورده مي شود.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)