شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : شماره جديد ماهنامه مديريت رسانه منتشر شد
شنبه، 3 تیر 1396 - 15:00 کد خبر:30173
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شماره ۲۶ ماهنامه مديريت رسانه با محوريت دنياي ديجيتال، فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شماره ۲۶ ماهنامه مديريت رسانه با محوريت دنياي ديجيتال، فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد.

در سرمقاله اين شماره از ماهنامه، دكتر فرشاد مهدي‌پور مبحث مديريت مطبوعات را مورد بررسي قرار داده است.

در ادامه مطالبي با عناوين «تاثير رشد شبكه‌هاي اجتماعي بر فرايند هويت‌يابي مخاطبان مجازي»، «جريان سازي در فضاي مجازي با تاكيد بر رسانه‌هاي اجتماعي»، «همگرايي فضاي مجازي و دنياي واقعي با فناوري اينترنت اشيا» و «بازي‌هاي ديجيتال، واقعيت افزوده و سواد سايبري» به بحث داغ شبكه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي و تاثير آن‌ها بر دنياي رسانه مي‌پردازند.

البته به روال پيشين در انتهاي اين شماره مجله نيز مقاله‌اي انگليسي با عنوان «آينده شبكه‌هاي اجتماعي آنلاين» منتشر شده است. نويسنده اين مقاله يانيس پني از دانشگاه هادرزفيلد انگلستان است.

معرفي كتاب «خبر اميدآفرين» و ترجمه مقاله‌اي درباره پوشش انتخابات خارجي در ايالات متحده آمريكا بخش‌هاي ديگري از بيست‌وششمين شماره مجله مديريت رسانه است.

مهدي قمصريان صاحب‌امتياز و مديرمسئول ماهنامه «مديريت رسانه» به سردبيري قاسم صفايي‌نژاد است. اين مجله با قيمت ۵۰۰۰ تومان در ۱۰۰ صفحه منتشر مي‌شود.