شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تشريح ماجراي اخراج مسافر <يونايتد> از قول پليس
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 - 23:57 کد خبر:29271
يكي از افسران پليس كه به زور مسافر پرواز خطوط هوايي (United Airlines) از شيكاگو به لوئيزويل كنتاكي را از هواپيما بيرون كشانده بود، ادعا مي كند كه در هنگام برخورد با اين مسافر از حداقل زور استفاده شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- يكي از افسران پليس كه به زور مسافر پرواز خطوط هوايي (United Airlines)  از شيكاگو به لوئيزويل كنتاكي را از هواپيما بيرون كشانده بود، ادعا مي كند كه در هنگام برخورد با اين مسافر از حداقل زور استفاده شد.


اين در حاليست كه تصاوير ضبط شده، دكتر ديويد دائو 69 ساله را در حالي كه با صورت خونين بر روي كف هواپيما كشيده مي شود، نشان داد.


افسر پليس مائوريسيو ردريگز در اولين اظهارنظر علني در مورد حادثه مدعي شد كه دائو پس از اينكه او و دو افسر ديگر براي متقاعد كردن دائو به خروج از هوپيما با او به گفتگو پرداختند، حالت تهاجمي به خود گرفته و گفت: پروازي كه بابت اش پول داده ام را ترك نمي كنم. برايم مهم نيست كه بازداشت بشوم.

افسر پليس جيمز لانگ (يكي از سه مامور) نيز گفت: وقتي با بي نتيجه بودن مذاكره، براي بلند كردن دائو از صندلي اش اقدام كرديم، او دست هايش را با مشت هاي گره كرده بالا و پايين برد و در جريان تقلا، صورت اش با دسته صندلي برخورد و مجروح شد.


ردريگز گفت: دائو را از هواپيما بيرون برديم، اما او مجددا به داخل دويد و با فرياد گفت: مرا بكشيد. مي خواهم به خانه بروم. بالاخره توانستيم چند دقيقه بعد او را متقاعد كنيم كه براي درمان جراحت صورت اش هواپيما را ترك كند.


لازم به ذكر است كه سه مامور پليس، تا خاتمه تحقيقات، با دريافت حقوق از خدمت معلق شده اند.