شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : شركت روابط عمومي وبر شاندويك
شنبه، 12 فروردین 1396 - 18:50 کد خبر:28796
شركت روابط عمومي وبر شاندويك (Weber Shandwick) يكي از شركت‌هاي جهاني پيشرو در روابط عمومي است كه دفتر مركزي آن در شهر نيويورك قرار دارد. اين شركت در سال 2001 تاسيس شده و داراي 300 كارمند است و علاوه بر آمريكا، در اروپا و آسيا نيز فعاليت مي كند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شركت روابط عمومي وبر شاندويك (Weber Shandwick) يكي از شركت‌هاي جهاني پيشرو در روابط عمومي است كه دفتر مركزي آن در شهر نيويورك قرار دارد. اين شركت در سال 2001 تاسيس شده و داراي 300 كارمند است و علاوه بر آمريكا، در اروپا و آسيا نيز فعاليت مي كند.

قرارداد اين شركت با دولت مصر كه در سال 2017 و به منظور بهبود تصوير مصر در آمريكا انجام شده يكي از بحث برانگيزترين قراردادهاي اين شركت است چراكه 34 هزار شهروند مصري در زندان‌هاي اين كشور محبوس هستند و مورد شكنجه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ايسنا، به نوشته روزنامه گاردين، در گزارش عفو بين الملل آمده است كه كودكان 14 ساله، دانشجويان، فعالان سياسي و معترضان در جريان حمله نيروهاي امنيتي به منازل شان ناپديد شده‌اند. بسياري از آنها براي چندين ماه در بازداشت بوده و چشم ها و دست هايشان بسته بوده است.

بسياري از افراد ناپديد شده از حاميان اخوان المسلمين و محمد مرسي،‌ رييس جمهوري منتخب مصر هستند كه در ژوئيه 2013 با كودتاي نظامي از كار بركنار شد و جايش را ژنرال عبدالفتاح السيسي گرفت.

همچنين آژانس تبليغاتي گروه اينتر پابليك (IPG‌) يكي از مهم‌ترين و موفق‌ترين شركت‌هاي تبليغاتي حال حاضر جهان است، به طوري كه در بيش از ۱۰۰كشور جهان مشغول به فعاليت بوده و چيزي بيش از ۴۹هزار كارمند دارد. همچنين دفتر مركزي اين شركت در نيويورك واقع شده و اكثر شركت‌هاي توليدكننده در آمريكا از طريق اين گروه تبليغاتي محصولات خود را به جهان مي‌شناسانند.‌

 

تارنما: http://webershandwick.de/