شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مزاياي نوشتن يك بيانيه مطبوعاتي
سه شنبه، 25 آبان 1395 - 09:42 کد خبر:26757
با توجه به كوه رسانه ها، بيانيه هاي مطبوعاتي مي توانند با افزايش شناخت برند، فروش شما را افزايش دهند. بسياري از مشاغل كوچك اين بيانيه ها را به عنوان يك تاكتيك فروش خوب مي دانند، به خصوص هنگامي كه بودجه محدود است.


1. ايجاد لينك: ما درباره ايجاد لينك به عنوان استراتژي SEO درسال 2014 بسيار شنيده ايم. شما مي توانيد از روابط عمومي خود استفاده كنيد تا ساخت لينك استراتژي بازاريابي خود را آغاز كنيد. اين لينك شامل كلمات كليدي در بيانيه مطبوعاتي شما است و از اين واهمه نداشته باشيد كه در وب سايت يا وبلاگ شما لينك هايي براي اطلاعات بيشتر موجود باشد.


2. با روزنامه نگاران و وبلاگ نويسان ارتباط بگيريد. بيانيه هاي مطبوعاتي بهترين محل براي «گزارش» همه اطلاعاتي است كه مي خواهيد يك روزنامه نگار و وبلاگ نويس در مورد شغل شما بداند.از عنوان ها و تيترهاي روابط عمومي خود براي جلب توجه آنها استفاده و از آنها دعوت كنيد تا در مورد گزارش شما مطلب بنويسند. چنانچه به تمامي اطلاعات مربوطه مسلط باشند، احتمالاً فرصت بدست آوردن مطالب جديد را از دست نمي دهند.


3. فروش خود را افزايش دهيد. با توجه به كوه رسانه ها، بيانيه هاي مطبوعاتي مي توانند با افزايش شناخت برند، فروش شما را افزايش دهند. بسياري از مشاغل كوچك اين بيانيه ها را به عنوان يك تاكتيك فروش خوب مي دانند، به خصوص هنگامي كه بودجه محدود است.