شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ارتقاي سلامت جامعه از طريق تعامل با رسانه ها
دوشنبه، 23 بهمن 1391 - 12:24 کد خبر:2561
شارا- سرپرست مركز اطلاع رساني و روابط عمومي گفت: ارتقاي سلامت جامعه از طريق تعامل مناسب و هوشمندانه مهمترين برنامه مركز روابط عمومي و اطلاع رساني است.


 

به گزارش شارا، وحيد رحمتي رودسري در مراسم معارفه خود كه در دفتر وزارتي برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه سابقه همكاري طولاني با حوزه سلامت را داشته و دارم. در سال 80 وارد شواري سياستگذاري سلامت صدا و سيما شده و مسئوليت اجرايي آن را به عهده گرفتم.

وي افزود: خدا را شكر مي كنم با مشورت دوستان، حوزه سلامت را براي خدمت انتخاب كردم و اين انتخاب را يك انتخاب اصلح و برتر مي دانم كه البته بايد بگويم وجود كاركنان مجرب، كوشا و با سابقه بسيار ارزشمند در روابط عمومي وزارت بهداشت در اين انتخاب من تاثير بسزاي داشت.

رودسري دامه داد: از اعتماد دكتر طريقت سپاسگزاري مي كنم و همچنين از ساير مسئولان وزارت بهداشت نيز كه در اين انتخاب اين مسير درست مرا راهنمايي كردند قدرداني مي كنم.

سرپرست مركز اطلاع رساني و روابط عمومي گفت: خوشبختانه با مساعدت رييس شوراي اطلاع رساني دولت و همچنين تلاش مجدانه دكتر طريقت، مديريت روابط عمومي وزارت بهداشت به مركز روابط عمومي و اطلاع رساني ارتقا يافته است و اين اتفاق در ارتقا و پيشبرد كارها بسيار موثر خواهد بود.

وي با اشاره به تاثير شگرف تصوير بر باور عمومي مردم، زبان موثر هنر و رسانه را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بهره گيري از ظرفيت تمامي رسانه ها به ويژه رسانه ملي در ارتقاي سطح دانش سلامت مردم از طرق مختلف بخش مهمي از برنامه هاي آينده مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت بهداشت خواهد بود.

رودسري، فعاليت خوب و موثر پايگاه خبري و اطلاع رساني وب­دا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پايگاه خبري وب­دا با تلاشهاي خوب دكتر حسيني فعاليتهاي خوبي ارائه كرده است كه البته لازم است تقويت و توسعه يابد.

وي در پايان ضمن تقدير از تلاشهاي دكتر حسيني مدير سابق روابط عمومي وزارت بهداشت اظهار داشت: تقويت نيروي انساني و تجهيزات موجود، همكاري و تعامل هر چه بيشتر با رسانه ها و بهره برداري از ظرفيتهاي خوب ايجاد شده در رسانه ملي بخش ديگري از مهم ترين برنامه هاي خود اعلام كرد.