شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بازديد مديركل روابط عمومي شهرداري قم از برخي رسانه‌ها
سه شنبه، 29 تیر 1395 - 11:59 کد خبر:24840
مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم با حضور در دفاتر برخي از رسانه‌هاي استاني، با مديران اين رسانه‌ها ديدار و گفت‌وگو كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، حميدرضا عابدي خرسند كه با حكم شهردار قم به عنوان مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم معرفي شده است، پيش از ظهر امروز با حضور در دفتر روزنامه ۱۹ دي، با مديرمسوول اين روزنامه ديدار و گفت‌وگو كرد.

افزايش تعامل و ارتباطات هرچه بيشتر روابط عمومي شهرداري با رسانه‌هاي مكتوب، بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي متقابل و ارائه اطلاع‌رساني دقيق به مردم از جمله نكات مطرح شده در اين ديدار بود.

وي در ادامه به دفتر خبرگزاري فارس رفت و با مدير اين دفتر ديدار كرد.

عابدي خرسند در اين ديدار با اشاره به جايگاه خبرگزاري فارس اظهار كرد: استفاده از ظرفيت رسانه‌هاي تاثيرگذاري در فضاي مجازي از جمله نكاتي است كه در روابط عمومي شهرداري قم نسبت به آن اهتمام خواهيم داشت.

وي از راه اندازي پورتال جامع شهرداري قم در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: تحريريه‌اي را با حضور همه رسانه‌ها و نشريات قم شكل خواهيم داد تا بتوانيم در عرصه خدمت رساني به مردم و حركت در مسير توسعه و آباداني اين شهر گام‌هاي بلندي برداريم.

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم در ادامه به دفتر روزنامه همشهري در قم رفت و با مسوول نمايندگي همشهري استان قم ديدار و گفت‌وگو كرد.

استفاده از ظرفيت نشريات و روزنامه هاي سراسري، توسعه اطلاع رساني به مردم، برقراري ارتباط دو سويه بين مردم و شهرداري با استفاده از بستر رسانه‌هاي گروهي از جمله نكاتي بود كه در اين ديدار مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 

منبع: قم نيوز