شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معمولاً ايميل‌ها در چه ساعاتي از شبانه روز خوانده مي شوند؟
پنجشنبه، 20 خرداد 1395 - 18:50 کد خبر:24034
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كاربران معمولاً ايميل‌هايي را كه از خرده‌فروشان دريافت مي‌كنند، در چه ساعاتي از شبانه روز باز مي‌كنند و مي‌خوانند؟

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كاربران معمولاً ايميل‌هايي را كه از خرده‌فروشان دريافت مي‌كنند، در چه ساعاتي از شبانه روز باز مي‌كنند و مي‌خوانند؟

پاسخ به اين سوال مي‌تواند براي بازارياب‌ها و آژانس‌هاي تبليغاتي مهم باشد.

به گزارش موسسه صبا ويژن به نقل از پايگاه BizReport، بررسي‌هاي اخير شركت Leapfrogg نشان مي‌دهد كه 83 درصد كاربران، ايميل‌هاي خود را در ساعات صبح و بر روي ابزار همراه مي‌خوانند.

بخش عمده اين افراد از اسمارت‌فون براي باز كردن ايميل‌هاي رسيده استفاده مي‌كنند و گروه اندكي (7 درصد) نيز از تبلت.

اين يافته‌ها در نظرسنجي Leapfrogg از 1000 مشتري به دست آمده است.

بر اساس اين گزارش، ساعات پاياني روز و زماني كه افراد در حال بازگشت به منزل هستند، خواندن ايميل‌ها دوباره اوج مي‌گيرد.

در اين ساعات 74 درصد از موبايل و 11 درصد از تبلت استفاده مي‌كنند.

ساعات صرف ناهار، از ديگر زمان‌هاي اوج چك كردن ايميل‌هاي مربوط به خرده‌فروش هاست.

بنابراين علاوه بر ساعات ابتدايي و انتهايي روز كه كاربران در حال رفتن به سر كار و يا بازگشت به منزل هستند، زمان صرف ناهار نيز ساعات اوج ايميل‌خواني است.

سوال ديگري كه اينجا مطرح شده اين است كه كاربران معمولاً مايلند در هر ماه چند ايميل از خرده‌فروش‌ها دريافت كنند؟

طبق يافته‌هاي اين نظرسنجي، 22 درصد گفته‌اند يك ايميل در ماه كافي است و فقط 4 درصد دريافت هر روز يك ايميل از خرده‌فروش‌ها را قابل قبول دانسته‌اند.