شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بايد با خلق آثار فاخر عقبه‌‌هاي دشمن را بمباران كنيم
جمعه، 29 دی 1391 - 10:26 کد خبر:2387

مطمئن باشيد آنهائي كه در اردوگاه رسانه‌هاي غربي در حال فعاليت هستند، كاملاً تحت يك استراتژي و فرماندهي واحد و تاكتيكهاي متفاوت، در حال انجام فعاليت هاي خصمانه عليه انقلاب اسلامي و ملت ايران هستند.

حجت الاسلام والمسلمين سيدرمضان موسوي مقدم در جمع مسئولين روابط عمومي سپاه گفت: امروز در حوزه رسانه نه تنها با رسانه هاي استكباري و صهيونيستي در حال رقابت نيستيم بلكه در يك جنگ رسانه اي واقعي با آنان قرار داريم.

به گزارش ايلنا؛ حجت الاسلام والمسلمين سيدرمضان موسوي مقدم، قائم مقام سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران با حضور در همايش مسئولين روابط عمومي كل و استاني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به ويژگي هاي منحصربفرد سپاه و نقش ان در حيات ملت اظهار داشت: ميزان از خودگذشتگي يك ملت، ويژگي خاصي است كه موجب شكوفائي استعدادهاي انسانها در عرصه هاي مختلف و همچنين حيات آنها در جامعه امروزي مي شود و اين ميزان در مجموعه ي سپاه در حد بالائي وجود دارد.

وي ادامه داد: آنچه كه امروز در عرصه هاي مجاهدت، ايثار، شهادت، خدمت بي منت و ديگر ارزشهاي ديني حاكم شاهد آن هستيم، به منزله شمشي از طلا و پشتوانه بسيار خوبي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي محسوب مي شود.

قائم مقام سازمان صدا و سيما با تاكيد بر لزوم به كارگيري و استفاده از پشتوانه هاي نظام در سطح جامعه تشريح كرد: روابط عمومي سپاه، توانايي بسيار بالايي را در استفاده و تبديل به احسن ظرفيت هاي ايجاد شده در اين عرصه ها را دارد.

وي تصريح كرد: بهره مندي از 117 شبكه راديويي و تلويزيوني با پوشش بيش از 35 گويش و فعاليت 24 ساعته اين شبكه ها در راستاي ترويج اهداف و دستاوردهاي انقلاب اسلامي، ظرفيت بسيار مناسبي براي شكوفائي استعدادهاي ملت و همچنين برقراري وحدت و امنيت ملي است.

حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم با تقدير از اقدام سپاه در راه اندازي گروههاي تلويزيوني استاني گفت: يكي از كارهاي بسيار خوبي كه در روابط عمومي سپاه پاسداران صورت گرفته است، توليد برنامه هاي متناسب با اهداف سپاه در مجموعه گروههاي تلويزيوني استاني سپاه است.

وي افزود: ارتقاي كيفيت توليدات تلويزيوني مي تواند در ارتقاي سطح فرهنگ سازي جامعه امروزي ما موثر واقع شود.

قائم مقام سازمان صدا و سيما با اشاره به شرايط موجود در رسانه ملي با تاكيد براينكه ما با ناتوي فرهنگي و امپرياليسم رسانه اي هدف مشترك و رقابت نداريم، خاطر نشان كرد: امروز در حوزه رسانه نه تنها با رسانه هاي استكباري و صهيونيستي در حال رقابت نيستيم بلكه در يك جنگ رسانه اي واقعي با آنان قرار داريم.

وي ادامه داد: مطمئن باشيد آنهائي كه در اردوگاه رسانه هاي غربي در حال فعاليت هستند، كاملاً تحت يك استراتژي و فرماندهي واحد و تاكتيكهاي متفاوت، در حال انجام فعاليت هاي خصمانه عليه انقلاب اسلامي و ملت ايران هستند.

حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم با بيان برخي از ترفندهاي امپراطوري رسانه اي غرب در ايجاد جاذبه ها براي مخاطبان خود و تضاد رسانه انقلاب اسلامي با آن تصريح كرد: رسانه هاي غربي با استفاده ابزاري از انواع جاذبه ها از جمله جاذبه هاي شهواني، پخش رابطه هاي نامشروع وهمچنين نمايش عريان در پي تئوريزه سازي و نهادينه كردن برهنگي و تاثيرگذاري در افكار عمومي ملت هاي جهان هستند.

وي در پايان با اشاره به اينكه رسانه ملي ما در عرصه توليد با امپراطوري رسانه اي غرب دچار تضاد ماهيتي است تاكيد كرد: ما به دنبال در اختيار داشتن رسانه اي پاك، اخلاقي و خانوادگي هستيم و بايد با پرهيز از سطحي نگري و تمركز و تاكيد بر خلق آثار فاخر و كيفي عقبه هاي دشمن را در اين جنگ تمام عيار رسانه اي بمباران كنيم.