شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي بندر شهيد رجايي به باشگاه برترين هاي كشوري پيوست
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 10:19 کد خبر:23428
با انتخاب هيات داوران چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر وزارت راه و شهرسازي در تهران، روابط عمومي بندر شهيد رجايي موفق شد مقام نخست كشوري را در بين واحدهاي زير مجموعه اين وزارتخانه به نام خود ثبت كند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، آيين اختتاميه اين جشنواره همزمان با هفته گراميداشت روابط عمومي در سالن الغدير ساختمان وزارت راه و شهرسازي با حضور وزير و معاونين اين وزارتخانه برگزار شد.

در چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر وزارت راه و شهرسازي بيش از 300 واحد روابط عمومي آثار و عملكرد سال 94 خود را به دبيرخانه ارايه كرده بودند كه در آيين اختتاميه از برگزيدگان 10 رشته مختلف در سه گروه معاونت ها و سازمان ها، شركت هاي تابعه و ادارات كل استاني(الف، ب و ج) تجليل بعمل آمد.  

در هنگام اهداي جوايز نيز عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي، سيدقاسم بي‌نياز مدير روابط عمومي وزارت راه و شهرسازي، سعيد معيدفر مشاور اجتماعي وزير راه و شهرسازي و مهندس ميرزابابا مطهري‌نژاد مدرس دانشگاه و عضو هيات مديره انجمن روابط‌عمومي ايران و از داوران چهارمين جشنواره روابط عمومي‌ها حضور داشتند و برگزيدگان جوايز خود را دريافت كردند.

در متن لوح سپاس وزير راه و شهرسازي خطاب به "ادهم رضواني" مدير روابط عمومي بندر شهيد رجايي كه از سوي هيات داوران جشنواره در گروه "ج" و رشته "روابط عمومي و پاسخگويي" در فعاليت هاي سال 1394 حائز رتبه اول شناخته شده، چنين آمده است: «امروزه نقش بنياني روابط عمومي ها در ميزان توفيق نيل به اهداف سازماني به صورت حقيقتي انكار ناپذير درآمده و از چنان حساسيت ويژه اي برخوردار است كه مديران سازمان ها، چه در بخش دولتي و چه در بخش هاي خصوصي و تعاوني، دغدغه ارتقاء دانش و بينش مديران، كارشناسان و متصديان روابط عمومي سازمان هاي خود را داشته و از بهترين، كوتاهترين و روزآمدترين روش ها براي دستيابي به اين اهداف حمايت مي نمايند.

در وزارت راه و شهرسازي نيز، نيروي انساني حرفه اي براي چنين مسئوليت عظيم، از اهميت بسيار بالا برخوردار و شايسته توجه و نگهداري است.

 

همكار ارجمند جناب آقاي ادهم رضواني

مدير روابط عمومي بندر شهيد رجايي

نظر به اينكه براساس راي هيئت داوران چهارمين جشنواره انتخاب روابط عمومي برتر وزارت راه و شهرسازي روابط عمومي تحت مديريت شما در گروه ج و در رشته ي "روابط عمومي و پاسخگويي" در فعاليت هاي سال 1394 حائز رتبه اول شناخته شده است، اين لوح سپاس به جنابعالي و همكاران محترم تقديم مي شود.

تداوم نقش برجسته جنابعالي در فعاليت هاي حرفه اي و تلاش و پشتكار و احساس مسئوليت و اهتمام به ارتقاي دانش و بينش روابط عمومي را در سازمان از خداوند منان مسئلت داريم.»

گفتني است، جوايز اين جشنواره شامل لوح تقدير، تنديس، جايزه ويژه و اثري نفيس از سوي وزير راه و شهرسازي تحت عنوان سلام بر ايران‌شهر بود كه به برگزيدگان اين رشته‌ها در سه بخش اهداء شد.

شايان ذكر است، هيات داوران چهارمين جشنواره روابط‌عمومي‌هاي وزارت راه و شهرسازي متشكل از يونس شكرخواه، حسن نمكدوست، حميد خانيكي و ميرزابابا مطهري‌نژاد بودند.

 

منبع: برنا