شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : پيام بانك كشاورزي به مناسبت روزارتباطات
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:52 کد خبر:23371
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي ، طي پيامي ۲۷ ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريك گفت.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي ، طي پيامي ۲۷ ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريك گفت.


به نام پروردگار پويايي
عزيزان پر تلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومي،
سلام و درود بر شما
بيست و هفتم ارديبهشت ماه ، روز ملي ارتباطات و روابط عمومي، فرصتي گرانبهاست تا از نيروهاي خدوم، زحمتكش و گمنام روابط عمومي قدرداني كنيم.


مديران موفق همواره بر اهميت مديريت افكار واقف اند و آن را يكي از كاركردهاي مهم روابط عمومي در هر سازمان مي دانند. روابط عمومي، بازوي توانمند مديريت در ايجاد تعادل ميان محيط درون و بيرون سازمان است به نحوي كه علاوه بر نمايش توانمندي ها، داشته ها و توليدات سازمان، وظيفه انتقال بازخوردها از محيط بيرون سازمان به مديريت را نيز بر عهده دارد.


در عصر كنوني ارتباطات، جايگاه روابط عمومي هاي نوين به گونه اي ممتاز و قدرتمند در سازمان ها پيش بيني شده است چرا كه به راستي قلب تپنده هر سازمان و عامل گردش عناصر حيات بخشي چون شادابي، روزآمدي و انگيزه در سازمان ها ، فعالان عرصه روابط عمومي هستند.


در شرايط كنوني پسابرجام كه چشمان كنجكاو دنيا به كشور عزيزمان ايران دوخته شده است، روابط عمومي ها و اصحاب رسانه و ارتباطات وظيفه خطيري بر دوش دارند تا با انعكاس به هنگام و شايسته موفقيت ها، ارزش ها، پيشرفت ها و هويت اين مرز و بوم، تصوير شفاف و فاخري از ايران را به نمايش بگذارند و تبليغات سوء بد خواهان را خنثي و مشاركت و دوستي جهان را به منظور تعالي و توسعه كشور جلب كنند.


به نوبه خود از عزيزان زحمتكش حوزه روابط عمومي و ارتباطات تشكر مي كنم و از درگاه پروردگار بزرگ، توفيق خدمتگزاري هر چه بيشتر و موفقيت روزافزون براي تمامي فعالان اين عرصه مسئلت دارم و اميدوارم مديران سازمان ها بيش از پيش ، اهميت و ضرورت نقش كليدي روابط عمومي ها را دريابند تا با تعامل و آگاهي در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي هم پيمان با مقام معظم رهبري و دولت بزرگوار تدبير و اميد گام بر داريم.
مرتضي شهيد زاده