شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تبادل عكس و ويدئو در فيس بوك
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 00:23 کد خبر:22806
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- عدم آپلود عكس «فيس بوك» را نگران كرده است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- عدم آپلود عكس «فيس بوك» را نگران كرده است.

شركت Facebook Inc.طراحي نرم افزار ويژه اي براي تبادل عكس و ويدئو را آغاز كرده است كه شباهت زيادي به « Snapchat و يا Periscope» خواهد داشت. نشريه «وال استريت ژورنال» به نقل از منبع خود در شركت مذكور اين خبر را گزارش داد.

در شركت، به دليل كاهش حجم« كانتنت» كاربران به فكر طراحي اين نرم افزار افتادند. اين واقعيت كه خيلي ها روزانه از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند اما بندرت عكس هاي جديد در صفحه خود آپلود مي كنند باعث نگراني شركت شده است. انتظار مي رود كه نرم افزار جديد انگيزه اي براي كاربران باشد تا « كانتنت» هاي جديدي باز كنند و به تبادل عكس و ويدئو بپردازند.

هنوز در باره گزينه نهايي گزارش نشده است. احتمالا نرم افزار جديد مانند نرم افزار موبايل Snapchat خواهد بود و طي 1 تا 10 ثانيه عكس و يا ويدئو روي صفحه ظاهر خواهد شد و در سرور آن حفظ خواهد شد.

در گزينه دوم محصول جديد « فيس بوك» براي ارسال چند ويدئو بطور همزمان بطور مستقيم مانند Periscope در نظر گرفته شده است.فعلا اين طرح در مراحل اوليه طراحي قرار دارد و ممكن است پس از بحث در « فيس بوك» از ايده نرم افزار ويژه براي تبادل عكس و ويدئو بگذرند.