شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌هاي گلستان برگزار مي‌شود
چهارشنبه، 23 دی 1394 - 11:29 کد خبر:20867
رئيس اداره فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان از برگزاري جشنواره و نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري در هفته نخست اسفند ماه سال جاري خبر داد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، فرشته آل‌نبي، اظهار داشت: جشنواره و نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري در هفته نخست اسفندماه  برگزار مي‌شود و علاقمندان مي‌توانند آثار خود را تا دهم بهمن ماه به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.
وي افزود: آثار ارسالي بايد از تاريخ يكم دي ماه 93تا30 دي ماه 94 بايد در نشريات مكتوب و مجازي منتشر شده باشد.
رئيس اداره فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان تصريح كرد: اين آثار در 9 بخش خبر، گزارش، مصاحبه، عكس، تيتر، سرمقاله و يادداشت، طراحي و صفحه‌آرايي، كاريكاتور و طنز اجتماعي در نظر گرفته شده است.
آل‌نبي گفت: اين جشنواره با همكاري معاونت مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي شود و علاوه بر بخش اصلي، بخش‌هاي موضوعي و حمايتي اين جشنواره نيز در 11 موضوع برگزار مي‌شود.
وي اظهار كرد: دفاع مقدس، ايثار و شهادت، توجه به مشكلات روستاها، محيط زيست، خرده فرهنگ ها، ميراث فرهنگي و گردشگري، مطبوعات دو زبانه، ويژه نامه شهرستاني، بهترين نقد از مسئولان، موادمخدر و آشيب هاي اجتماعي، قاچاق كالا و ارز و بهداشت و سلامت موضوعات بخش موضوعي و حمايتي جشنواره و نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري است.
آل‌نبي گفت: جشنواره و نمايشگاه مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري ششم اسفند ماه در تالار  فخرالدين اسعد گرگاني برگزار مي‌شود.

 

منبع: روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان