شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : طنز و تبليغ
شنبه، 12 دی 1394 - 12:39 کد خبر:20585
آيا مي‌دانستيد كه امروزه خيلي از كمپين‌ها يا سلسله‌هاي تبليغاتي به يادماندني، حول محور طنز و شوخي با مخاطب طراحي و توليد شده‌اند؟


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، آيا مي‌دانستيد كه امروزه خيلي از كمپين‌ها يا سلسله‌هاي تبليغاتي به يادماندني، حول محور طنز و شوخي با مخاطب طراحي و توليد شده‌اند؟ تبليغ‌كنندگان، اين سياست را براي جذب بيشتر مشتري و توجه بيشتر آنها به كار مي‌گيرند. آيماركتور گزارش كرده كه در تبليغات روز دنيا نكته‌اي كه به خوبي مشاهده مي‌شود اين است كه ديگر زمان معرفي محصول و مزاياي آن در قالبي ساده و با زباني ساده نيست.

دنياي تبليغات بزرگ‌تر شده، برندها و محصولات رقابت گسترده‌تري با هم دارند و در اين زمان ديگر يك تبليغ ساده با زباني عامه‌پسند نمي‌تواند تاثيري در فروش يك محصول و معرفي آن داشته باشد. كليد موفقيت در تبليغات اطمينان از اين مسئله است كه شوخي و در قالب بصري، شوك تصويري مورد نظر بجا و متناسب و درخور محصول و حتي خود مشتري باشد.

به همين خاطر در اين زمينه توازن ميان خلاقيت و نقطه مقابلش، مي‌تواند كاملا كاربردي و مفيد باشد.بهترين شيوه تبليغ و بهترين نحوه استفاده از طنز در تبليغ اينگونه است كه مشتري را حداقل براي لحظه‌اي هم كه شده به فكر برد. شكلات، غذا و عروسك‌ها نمونه‌هايي هستند كه توانسته‌اند با به كارگيري خلاقيت با چاشني طنز در كمپين‌هاي تبليغاتي‌شان به فروش بيشتر و سود بيشتري برسند.

 

منبع: فرصت امروز