شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : طاهري:نقش روابط عمومي ها در برگزاري باشكوه انتخابات مهم است + گزارش تصويري
دوشنبه، 16 آذر 1394 - 12:57 کد خبر:20154
دومين جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي شهرستان فيروزكوه با حضور فرماندار برگزار شد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، فرماندار فيروزكوه در جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي شهرستان به برگزاري2 انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در تاريخ 7 اسفندماه سال جاري اشاره كرد و گفت:  شاه كليد نظام جمهوري اسلامي دموكراسي است و شاه كليد دموكراسي برگزاري اتخابات مردمي در مجموعه كشور است. از تاريخ20 آذرماه هيئت اجرايي انتخاب مي شود كه تا آخرين روز برگزاري انتخابات مسائل را هدايت مي كنند. 

وي خاطرنشان كرد: به انتخابات در كشورمان هيچ خدشه اي ورود پيدا نمي كند، و اگر هم اين اتفاق افتاده باشد نتيجه آراء ابطال شده است؛ انتخابات در ايران توسط مردم انجام مي شود و چيزي غير از اين امر نيست.  

 فرماندار فيروزكوه با بيان اينكه مردم مهم ترين عنصر در برگزاري هر چه باشكوه تر انتخابات هستند، گفت:  روابط عمومي ها بايد تلاش كنند تا هماهنگي و وحدت رويه در زمينه انتخابات در سطح شهرستان و بين مردم ايجاد شود؛ بدون اينكه زمينه قوت دشمنان شكل بگيرد، روابط عمومي ها موظف اند مسائل و مشكلات مردم را بشنوند و به مديران انعكاس دهند.

طاهري تاكيد كرد: مسائل و مشكلات مردم توسط روابط عمومي ها رسد و ارتباط مطلوبي شكل بگيرد، با اين روش هماهنگي مطلوب و لازم در شهرستان به صورت2 طرفه و يكپارچه انجام مي شود.

وي با اشاره به اينكه روابط عمومي ها بايد اهداف شهرستان را به صورت يكپارچه هدايت و مطالبات مردم را حمايت كنند، ادامه داد: بايد مطالبات مردم حمايت و آگاه سازي شود، با فعاليت هاي خود ادارات را فعال، پويا و زنده تر جلوه دهند و تبلور شفاف فعاليت هاي ادارات در دستور كارشان قرار گيرد. 

فرماندار اذعان كرد: در سايتي كه اكنون براي درج اخبار ادارات راه اندازي شده است روابط عمومي ها اخبار و مسائل را به صورت شفاف انعكاس دهند و رويه وحدت را در شهرستان ايجاد كنند، چون با اين شرايط موفقيت در دستيابي به اهداف تسهيل مي شود. 

طاهري اظهار كرد: روابط عمومي ها فضاي مجموعه ادارات، افكار و ذهنيت افراد را به حال و هواي سياست ها، مسائل ديني ومناسبت هاي كشور سوق دهند، همچنين ادارات به مسائل بيروني مبني بر موارد كلي كشور آگاه شوند. 

وي اظهار كرد: در سنوات گذشته از مسائل گردشگري تعاريفي صورت گرفت ولي نه با اين قوت و قدرتي كه اكنون براي بهره برداري از پتانسيل هاي شهرستان در زمينه گردشگري، كشاورزي و صنعتي در حال انجام است.

طاهري اشاره كرد: حال و هواي شهرستان بر اساس پتانسيل هاي موجود در شهرستان هدايت شود؛ در زمينه گردشگري اقدامات و طراحي هاي بسيار مطلوبي در حال اجرا است.






 

منبع: روابط عمومي فرمانداري شهرستان فيروزكوه