شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : آخرين پيام رئيس انجمن بين‌المللي روابط عمومي 2015
شنبه، 14 آذر 1394 - 08:35 کد خبر:20070
ما همگي تحت تأثير يك سري از حوادث غم‌انگيز در كشورهاي مختلف در اين سال بوده ايم؛ و ما در ايپرا از خودمان مي پرسيم: پاسخ ما چيست؟ پاسخ ما بايد بازگشت به آنچه بهترين است را ما انجام مي دهيم، باشد: ارتباط و ارتباط با حقيقت.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


اين آخرين پيام من به شما به‌عنوان رئيس انجمن بين‌المللي روابط عمومي (IPRA) است. سال 2015، سالي است كه نه‌تنها چالش هاي بزرگ بلكه خرسندي بزرگي را داشته است. سالي كه كمك هاي شاياني توسط اشخاص، انجمن هاي روابط عمومي و نهادها به خود ديد كه تمامي حمايت‌هاي شان از ايپرا را براي ياري به رشد و تعالي و بين‌المللي سازي ايپرا به ارمغان آوردند. در اين رابطه من مفتخرم در حضور يوهانا مك داول (Johanna McDowell) باشم، كسي كه ساعت‌ها زمان را به‌عنوان برگزاركننده كنگره بسيار موفق ژوهانسبورگ صرف كرده است. همچنين برخي از ارتباطات مجدد فوق‌العاده را ميان دانشگاه‌ها و شركت‌هاي بزرگ شاهد بوده ايم. ما اين را در كنگره ديديم و من تلاش كرده‌ام، به‌عنوان يك دانشگاهي روابط عمومي، به جامعه مدنظرم، دست پيدا كنم.

سالي كه با جنگ خاتمه يافت
ما همگي تحت تأثير يك سري از حوادث غم‌انگيز در كشورهاي مختلف در اين سال بوده ايم؛ و ما در ايپرا از خودمان مي پرسيم: پاسخ ما چيست؟ پاسخ ما بايد بازگشت به آنچه بهترين است را ما انجام مي دهيم، باشد: ارتباط و ارتباط با حقيقت. ارتباط خوب، در مسيري ساخته مي شود بازخوردي قابل‌اطمينان را ايجاد نمايد، راهي كه روشنايي را به تاريكي اطلاعات اشتباه مي آورد. در واقع، در مواجهه با حوادث خشن و افراط‌گرايانه (كه به دنبال به چالش كشيدن ارزش‌هاي اساسي آزادي و دموكراسي هستند)، ارتباط برقراركننده‌ها بايد صبور، مسئول و از همه بالاتر صادق باشند. حقيقت نه‌تنها مجموعه ما را آزادي مي¬بخشد، بلكه اميد را بازمي گرداند و اعتمادسازي مي‌كند.


مشتاقانه منتظريم، همان‌گونه كه ما به‌سوي جشن پايان سال پيش مي¬رويم، به ما فرصت دهيد تا درباره دستاوردها و نتايج حاصل از كار روزانه فكر كنيم. اجازه دهيد تا تجربه و دانشي كه در اين سال كسب نموديم، منعكس كنيم، بنابراين، اين كار ممكن است انضباط ما را بهبود و حتي خودمان را ارتقاء ببخشد.


در سال 2016، زماني است كه من رياست را به دست بارت دي ورايس (Bart de Vries) مي¬سپارم؛ و رشد فردي را آرزومندم. اجازه دهيد زندگي¬هاي روزمره ما در جستجوي يك شادي دروني باشند كه به‌نوبه خود، اساسي براي رشد فردي است.


دكتر آميبل سانچز دي والتر
Dr. Amybel Sánchez de Walther
رئيس ايپرا در سال 2015
(International Public Relation Association) (IPRA) در دسامبر 2015