شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي ها صداي رساي حاكميت در نظام هستند
چهارشنبه، 27 آبان 1394 - 14:34 کد خبر:19739
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري قم گفت: روابط عمومي ها صداي رساي حاكميت در نظام مقدس جمهوري اسلامي و از اهميت فوق العاده اي برخوردار هستند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، احد جمالي روز چهارشنبه در نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان قم، افزود: از شاخصه هاي اصلي نيرويي كه مي خواهد به عنوان مدير روابط عمومي در دستگاهي مشغول به فعاليت شود آن است كه ارتباط اجتماعي قوي داشته باشد.
جمالي عنوان كرد: نيروي روابط عمومي بايد اشراف و آگاهي كامل نسبت به ماموريت هاي دستگاه متبوع خود داشته و ارتباطش بايد به روز باشد.
وي با بيان اينكه روابط عمومي ها بايد جهاني فكر كنند گفت: با اين بمباران جريان هاي اطلاعاتي ديگر نمي شود جزيره اي فكر كرد و بايد جهاني فكر كنيم.
به گفته وي، نيروي روابط عمومي بايد نظام مند فكر كند و با تك تك روابط عمومي هاي دستگاه ها و بخش هاي دستگاه خود تبادل افكار و ارتباطات داشته باشد.
جانشين رئيس شوراي روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي قم با بيان اينكه يكي از ابزارها در موفقيت روابط عمومي ها، استفاده از نيروهاي كارآمد است گفت: دولت يازدهم در حوزه نيروي انساني وارث مسائلي است كه از دولت گذشته بجا مانده و وقتي در استان فارس مسئوليت داشتم حتي يك نيرو هم نتوانستيم در طول مدت يك سال و نيم جذب كنيم.
جمالي ادامه داد: البته در راستاي استخدام هاي سال 91، كارهاي قانوني و استخدام افراد در استان فارس انجام شد اما دست و پايمان در جذب نيروي جديد بسته بود.
وي اضافه كرد: در قم و ساير استان ها نيز وضع به همين منوال است و دولت به دنبال تمهيداتي در راستاي تامين نيروي انساني و استفاده از نيروهاي تحصيل كرده است.
وي با ابراز اميدواري از اينكه بحث ساماندهي نيروهاي انساني در روابط عمومي ها انجام شود از مديران دستگاه هايي اجرايي استان قم نيز خواست تا نسبت به جايگاه روابط عمومي ها حساس تر باشند.
جمالي در پايان از مسئولان روابط عمومي دستگاه ها و نهادهاي قم خواست با توجه به عنايت رهبر معظم انقلاب به شهر قم، وجود بارگاه ملكوتي حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمكران و حضور مراجع تقليد و علما و تاثير ملي قم بر سطح كشور، مسئوليت خود را بيشتر درك كنند و بدانند كه ماموريتشان، مامورتي مهم و سنگين است.
نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان قم، با حضور مديران كل روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي استان در تالار انديشه دانشگاه قم برگزار شد.

 

منبع: ايرنا