شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : رسانه اي موفق است كه از ظرفيت هاي مردمي بهره گيرد
شنبه، 28 شهریور 1394 - 10:05 کد خبر:18692
سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استاني خبرگزاري بسيج؛ از جواد رمضان نژاد مدير اين شبكه با اهداي لوح تقدير، تجليل نمودند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استاني خبرگزاري بسيج؛ از جواد رمضان نژاد مدير اين شبكه با اهداي لوح تقدير، تجليل نمودند.

در اين مراسم تقدير، اسماعيل احمدي- معاون روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين- با اشاره به اهميت و جايگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتواي پيام و فرآيند توليد و انتشار پيام متناسب با مخاطبين از اولويت هاي برنامه‌ريزان ارتباطي در نهادها و دستگاه هاي گوناگون كشور است.

احمدي، توجه به نقش آفريني افكار عمومي و فعال پنداشتن آنها را تاكيد نموده و اظهار داشت: ما نيازمند رسانه هاي مردمي هستيم كه با بدنه‌ي فعال جامعه ارتباطي دوسويه داشته و از ظرفيت هاي مردمي بهره گيرند.

وي، شبكه افق را رسانه اي متفاوت خوانده و ادامه داد: بايستي تلاش كنيم تا رسانه‌ها در روح سلحشوري و مقاومت و انقلابي گري نقش حرفه اي خود را ايفا نموده تا اقشار مختلف جامعه همچنان پويا و زنده در صحنه حاضر شوند.

مشاور رياست سازمان بسيج مستضعفين، نقش دوم رسانه هاي انقلاب اسلامي را متوجه جبهه‌ي مقاومت و كشورهاي منطقه نموده و تاكيد كرد: چشم اميد تمامي مجاهدين و استقلال خواهان به ام القراي جهان اسلامي يعني ايران اسلامي است تا الگوي انقلاب ما را در سرزمين خود عملي نمايند كه بايد رسانه ها اين نقش تاريخي را جدي بگيرند.

گفتني است مسئولان خبرگزاري بسيج از بخش هاي مختلف شبكه افق بازديد نمودند.

 

منبع: بسيج