شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديرعامل بانك كشاورزي: 4 توصيه و اولويت
یکشنبه، 2 آذر 1393 - 16:40 کد خبر:14389
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مرتضي شهيدزاده رئيس جديد هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورز چهار اولويت اين نهاد بانكي را اعلام كرد و گفت : بايد گامهاي بزرگتري را براي توسعه بخش كشاورزي و اعتلاي اقتصاد كشور عزيزمان برداريم و مي دانيم كه توجه به مشتري مداري و افزايش رضايت مشتريان رمز موفقيت سازمانهاست.


 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مرتضي شهيدزاده رئيس جديد هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورز چهار اولويت اين نهاد بانكي را اعلام كرد و گفت : بايد گامهاي بزرگتري را براي توسعه بخش كشاورزي و اعتلاي اقتصاد كشور عزيزمان برداريم و مي دانيم كه توجه به مشتري مداري و افزايش رضايت مشتريان رمز موفقيت سازمانهاست.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك كشاورزي ، شهيدزاده اظهار داشت : بدون شك همكاران عزيز ، اين موضوع را مورد عنايت ويژه قرار مي دهند و به ويژه تامين نيازهاي كشاورزان و توليدكنندگان زحمتكش بخش كشاورزي از اهميت بالايي برخوردار است كه اميدواريم در همه تصميم گيري ها ، مذاكرات و مواجهه با مردم عزيز مورد توجه قرار گيرد.


وي افزود: همه براي اعتلاي بانك كشاورزي و تامين امنيت غذايي و تامين اعتبارات مورد نياز كشاورزي و توليد در كشور تلاش مي كنيم و دست ياري به سوي شما مي گشايم كه با همكاري و همدلي همديگر اين راه را ادامه دهيم و خدمتگزار صديق و موثري براي مملكت عزيزمان باشيم و نقش پراهميت خويش را به خوبي اجرا كنيم تا بانك را يك بار ديگر به دوران شكوفايي و طلايي خود در سال هاي گذشته برسانيم.


شهيدزاده گفت : بانك بايد همچون دوره هاي قبل با همت و تلاش خودِ همكاران بانك كه ساليان سال تجربه اداره آن را دارند و گنجينه اي از تجارب ارزنده پشتوانه كار ايشان است ، اداره شود و مديران بانك و همكاران با اطمينان كامل مسئوليت ها و اختيارات قبلي محوله از سوي هيات مديره بانك را با جديت تمام و به نحو احسن به انجام رسانند و به حمايت هاي اينجانب از عملكرد خود اطمينان داشته باشند.


وي تاكيد كرد : به تك تك مديران عزيز و گرامي اطمينان مي دهم كه همچنان بستر لازم براي تداوم همكاري فراهم شود و اين عزيزان با اطمينان و آرامش خاطر هدايت گر بخش هاي مختلف براي نيل به اهداف تعيين شده باشند.


همه اختيارات تفويض شده به واحدهاي ستادي و مديريت و شعب همچنان به قوت خود باقي است و همكاران بايد به نحوي اقدام كنند تا با بهره گيري از اختيارات مذكور و همچنين نيروي انساني و امكانات در اختيار موجبات ارتقاء عملكردي خود را در زمينه هاي مختلف فراهم كرده و سهم بانك از سپرده ها و منابع مردمي افزايش دهند.


مديرعامل جديد بانك كشاورزي اظهار داشت : از همكاران و به ويژه از مديران و روساي شعب سراسر كشور انتظار دارم تلاش خود را براي كاهش مطالبات غيرجاري و تعيين تكليف طرح هاي راكد و مشاركت هاي مدني بلاتكليف دوچندان كنند تا از منابع بانك و سهم از بازار به نحو مطلوب تري استفاده شود و از پيشنهادهاي همكاران در جهت حل مشكل استقبال مي شود.


وي افزود: توسعه و رشد پايدار بانك و حفظ و توسعه سپرده گذاران بانكي مستلزم رشد معقول و منطقي درآمدها و سودآوري بانك است ، وجود زيان در هيچ شعبه و بخشي از فعاليت هاي بانكي پذيرفته و منطقي نيست. از اين رو از همكاران و به ويژه روساي محترم شعب انتظار مي رود بر اساس يك نقشه راه مشخص تلاش خود را براي حذف زيان هاي احتمالي و افزايش سودآوري هاي معقول با حفظ رسالت بانك در مشاركت هر چه بيشتر در توسعه كشاورزي كشور افزون كنند وشايسته است مديريتها و شعب برنامه ريزي لازم را انجام دهند و مطابق آن عمل كنند.


شهيدزاده گفت : افزايش سهم بانك از منابع مردمي زمينه ساز پرداخت بهتر و حمايت مطلوب تر از بخش كشاورزي خواهد بود و مهم ترين عاملي كه نشان مي دهد موسسات مالي از كارايي لازم برخوردار است تعادل بين هزينه ها و درآمدها يا به نوعي سودآوري است و همكاران بايد به گونه اي مديريت كنند


كه حاصل عمليات شعبه به سودآوري و كسب درآمد بيشتر در نتيجه اعمال مديريت صحيح منابع و مصارف منجر شود.


وي تصريح كرد: كاهش مطالبات غيرجاري و تعيين تكليف طرحهاي راكد و مشاركتهاي مدني بلاتكليف و استفاده از ابزارها و اختيارات تفويضي در زمينه تمديد و تقسيط تسهيلات و بخشودگي شش درصد جرائم تأخير همچنان موثر واقع شود.