شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معرفي كتاب: سفر به دنياي روابط عمومي2
جمعه، 2 خرداد 1393 - 08:58 کد خبر:10984
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب «روابط ‏ عمومي دو» نوشته ديريدكي.بركنريج و ترجمه مريم صالحي از سوي انتشارات كارگزار روابط عمومي به بازار كتاب عرضه شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب «روابط ‏ عمومي دو» نوشته ديريدكي.بركنريج و ترجمه مريم صالحي از سوي انتشارات كارگزار روابط عمومي به بازار كتاب عرضه شد.

 

ديردر كي. بركنريج مدير ارتباطات پي.اف.اس. ماركت وايز، يك كارگزاري ارتباطات بازاريابي در نيوجرسي است. او كه يكي از كهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومي است،‌ گروه خلاقي از مديران روابط‌عمومي و بازاريابي را رهبري مي‌كند كه براي افزايش آگاهي از علامت تجاري موكلين خود، كارزارهاي روابط‌عمومي راهبردي و خلاق تنظيم مي‌كنند. او به مديران ارشد شركت‌هايي چون اينسنت وان،‌ جي‌وي‌سي، مايكل سي. فينا،‌ خدمات فن‌آوري كواليتي‌ و شبكه‌هاي نوري مترو آر‌سي‌ان مشاوره مي‌دهد.

 

نويسنده كتاب همچنين استاد دانشگاه فرلي ديكينسون در مديسونِ نيوجرسي است و به تدريس روابط‌عمومي و بازاريابي تعاملي براي برنامه مديريت تجارت جهاني مشغول است. او نويسنده دو كتاب «ابزار جديد روابط‌عمومي» و «ترويج علامت تجاري در سايبر: توسعه علامت تجاري در اقتصاد ديجيتال» براي انتشارات اف‌تي پرنتيس هال است.

 

"ديردر" درباره موضوعاتي چون روابط‌عمومي،‌ بازاريابي ديجيتال‌ و ترويج علامت تجاري در انجمن روابط‌عمومي آمريكا،‌ انجمن ملي راديو و تلويزيون،‌ مؤسسه تحقيقات راهبردي،‌ سازمان مديران زن و كالج‌ها و دانشگاه‌هاي متعددي سخنراني كرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومي آمريكا است و عضو هيئت مديره شعبه نيوجرسي انجمن و باشگاه تبليغات نيوجرسي بوده است.

 

«روابط‌عمومي دو» در واقع، از وب يك و كانال جديد آن براي توزيع اطلاعات الهام گرفته است. اين پديده همه چيز را دست‌خوش تغيير كرده است. رسانه سنتي را وادار به تكامل كرده است. طيف كاملاً جديدي از تأثيرگذاران را با سازوكاري متفاوت براي جمع‌آوري و به اشتراك گذاري اطلاعات پديد آورده و روش معمول و روزانه جستجو براي اخبار را تغيير داده است.

اين كتاب، فلسفه و روشي براي بهبود كيفيت كار، تغيير بازي‌ و مشاركت دادن مردم به گونه‌اي آگاهانه‌تر و تيزهوشانه‌تر است. اين پديده در باره ابزار جديد وب نيست. آن‌ها فقط ابزاري براي تسهيل گفتگو هستند ...

 

آنطور كه شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران گزارش داده، هدف اين كتاب درك روابط‌عمومي جديد براي احياي آن است. "ديردر بركنريج" نتيجه سال‌ها تجربه و اشتياق خود به اين حرفه را در صفحات اين كتاب گنجانده است تا به شما توانايي تغيير و در نهايت مشاركت در رسانه جديد بدهد. بدين منظور،‌ شما روش‌هاي ارتباطات امروز را خواهيد آموخت. روش‌هايي كه به شما كمك مي‌كند وارد گفتگوهاي معنادار شويد و روابط قوي‌تري - شخصي و حرفه‌اي - با مشتريان،‌ تأثيرگذاران،‌ متخصصان و رسانه‌هاي سنتي و مانند آن‌ها برقرار كنيد.

 

«از پي‌آر تا پي‌آر 2 تا روابط‌عمومي، درآمدي بر روابط عمومي 2، انفجار بزرگ، پيش برويد و تفريح كنيد، بهترين و به ياد ماندني‌ترين منابع ارتباطي، بهترين تعهدي كه تاكنون به انجام رسانده‌ايد، مصاحبه‌اي با متخصصان سيژن، اينترنت با بودجه شما همخواني دارد، براي برقراري ارتباط تا كجا بايد پيش رفت، عامل انساني براي شما يك مزيت است، رسانه اجتماعي و كسي كه بايد بر آن نظارت شود، ابزار پيشرفته شما براي نظارت، اتاق‌هاي خبر تعاملي:‌ چگونه رسانه‌ها را جذب كنيم، مي‌توانيد خود مديريت اتاق خبر را به عهده گيريد، شكلي جديد براي شروع گفتگو، براي رسانه اجتماعي آماده باشيد، چند توصيه براي برنامه‌نويسان نوپاي روابط عمومي 2، چه زماني بايد از يك متخصص كمك بگيريد، دسترسي به مخاطبان از طريق شبكه اجتماعي، شبكه اجتماعي چگونه علامت تجاري شما را تغيير مي‌دهد؟، تجهيزات بازاريابي خود را افزايش دهيد، حركت به سمت آينده با آر.اس.اس، 10 دليل براي استفاده يك متخصص از ويديو، استفاده از صدا و تصوير براي موفقيت ارتباطات روابط‌عمومي 2، تجديدنظر درباره ارتباطات بر اساس رفتار مصرف‌كننده، مخاطبان خود را نزديك خود نگه داريد، روابط‌عمومي 2 به معني روابط‌عمومي عالي است، راه رسيدن به ارتباطات عالي، علامت تجاري شما و روابط‌عمومي 2 و...» از عناوين فصول اين كتاب خواندني است.

اين كتاب در4 بخش و پانزده فصل در 308 صفحه و با قيمت 18هزار تومان منتشر شده است.

 

منبع: خبرآنلاين