شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتشار كتاب ارتباطات فردي- اجتماعي
شنبه، 13 اردیبهشت 1393 - 11:27 کد خبر:10347
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- در آستانه فرا رسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات، كتاب ارتباطات فردي- اجتماعي با ترجمه حسن خسروي چاپ و منتشر شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  در آستانه فرا رسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات، كتاب ارتباطات فردي- اجتماعي با ترجمه حسن خسروي چاپ و منتشر شد.


به گزارش شارا، حسن خسروي مدرس دانشگاه و از فعالان عرصه روابط عمومي كشور گفت: نويسنده اين كتاب با عنوان: become a real deal خانم كاني ديكن connie dieken نويسنده آمريكايي است كه سوابق طولاني در آموزش و مشاوره در زمينه روابط عمومي، ارتباطات و بازاريابي داشته و سال ها به عنوان مجري برنامه هاي تلويزيوني نيز فعاليت كرده است.

 

كتاب مزبور در سال 2013 به عنوان چاپ اول توسط انتشارات ويلي wiley منتشر شده و از سوي بسياري از صاحب نظران عرصه مديريت و روزنامه نگاري و ... مورد تحسين و تقدير قرار گرفته است.

 

حسن خسروي مترجم اين اثر اظهار داشت كه محتواي كلي كتاب حول سه محور مهم توسط نويسنده به رشته تحرير درآمده كه عبارتند از: حضور دروني – حضور كلامي - حضور بيروني. اينكه شما چگونه بتوانيد از طريق مديريت برخويشتن خويش و همچنين بهره گيري درست و مناسب از قدرت و نفوذ كلام و در نهايت نوع برخورد، پيام هايي كه ظاهر و تيپ شما به ديگران منتقل مي كند و هر آنچه كه در نگاه اول در ارتباطات انساني و تعاملات اجتماعي و سازماني شما با ديگران، معرف شخصيت تان خواهد شد در اين كتاب مثالهاي ملموس و تجربيات جالب نويسنده مطرح و مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرند.

 

اين كتاب براي كساني است كه مي خواهند در مديريت و رهبري، موفق و موثر باشند. خسروي گفت: انتشارات مشق شب ناشر اين ترجمه و اثر بوده و در نمايشگاه كتاب راهروي 26 غرفه 27 به مناسبت 27 ارديبهشت روز روابط عمومي و ارتباطات در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهدگرفت.

 

هم چنين در مراسم ويژه اي كه در آينده برگزار خواهد شد از اين كتاب رونمايي مي شود.