درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 12:04   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
  با کمک هوش مصنوعی/ فضای یوتیوب برای کودکان امن تر می شود
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند
  فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان پذیر است
  مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد
  عملکرد روابط عمومی و تلاش کارکنان فنی انتقال خون هرمزگان ستودنی است
  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات: روابط عمومی پنجره ورودی به سازمان است
  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بال «ارتباطات» از بال «عملکرد» بزرگ‌تر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  نظرات کاربران  
شهردار کلانشهر اراک: روابط عمومی پل ارتباطی مدیران شهری با مردم است
حمید شعاعی : شهردار محترم شهرستان اراک با سلام احتراما مشخص فرمایید چرا علی رغم اینکه تمامی کلانشهرها سامانه ای جهت رسیدگی به شکایات مردمی ایجاد نموده اند. اما مردم این استان با توجه به مشکلات عدیده چرا از آن محرومند /

جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان
حسن معماری: سلام سپاس فراوان خیلی جای بحث دارد

آموزش مجازی شوخی تلخی است
هستی: مفید

دکتر حسین امامی: نشر الکترونیک یک مکمل برای نشر چاپی است
: Ba salam aaliii bud

روابط عمومی الکترونیک گذار از سنت به مدرنیته
فرشید: بسیارمفیدبود

تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
هاشم زاده : با سلام و تقدیر وتشکر از زحمات واطلاع رسانی وآرزوی توفیقات روزافزون.

دایره المعارف روابط عمومی؛ کتاب همراه ارتباط‌گران
سعید مغدانی: درود بر شما من چطور میتونم این کتاب رو تهیه کنم؟ سپاس

رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"
محمود: این اقدام که اولین بار در کردستان و آن هم در شهر سقز انجام شده می تواند الگویی باشد برای سایر شهرستانهای استانهای کشور که به دلیل مرکز گرایی محققان از این علوم بی نصیب مانده اند.

رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"
محمود: این اقدام که اولین بار در کردستان و آن هم در شهر سقز انجام شده می تواند الگویی باشد برای سایر شهرستانهای استانهای کشور که به دلیل مرکز گرایی محققان از این علوم بی نصیب مانده اند.

محتوای کوتاه چیست؟
حسن معماری: سلام عالی و کاربردی بود سپاس

کتاب مدیریت روابط عمومی دولتی در دو جلد منتشر شد
عبدالقادر : لطف نموده رهنمای نمایید که کتاب مدیریت روابط عمومی دولتی را از کجا بدست آورده می توانیم

مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت
مدیر سایت: سلام خدا از شما راضی باشد

مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت
افشین فتحی: ممنونیم که از معلولین مینویسید و از این قشر آسیب پذیر جامعه حمایت میکنید هرچند همچنان کمبود در این راستا وجود دارد ما نیز در حال خدمت رسانی در این راستا هستیم و تعمیرات انواع ویلچر را انجام میدهیم و برای این کار یک سایت نیز راه اندازی کرده ایم که در این راستا از مطالب خوب شما در این سایت مذکور همان https://fathiwheelchair.ir استفاده کردیم و کمی کپی برداری شد. ممنون میشم تایید بفرمایید

ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
: ترجمه مطلب بسیار بد و غیرقابل فهم است.

راهکار شما برای تغییر نگرش مثبت مدیران و همکاران سازمان به روابط عمومی چیست؟
منصوره: خیلی مباحث خوب و کاربردی مطلوبی مطرح شده بود. مانند یک کنفرانس و همایش عمل کردید. خیلی تشکر میکنم واقعا. البته بعضی از نظرات به نظر علمی نبود و بیشتر مبتنی بر تجربه و روابط شخصی بود مانند استادی که گفتند مدیر روابط عمومی باید نزدیکترین فرد به مقام عالی سازمان، محرم اسرار مدیر ارشد سازمان و... باشد. این بعنی فقط مدیر ارشد را دیدن و کارکنان را ندیدن. فقط در خدمت مدیر ارشد بودن. این یعنی روابط شخصی نه روابط عمومی. مجددا از شما و رئیس انجمن متخصصین روابط عمومی تشکر میکنم

دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
امیر حسین خاکپور : ممنون بابت خدماتتون

تشریفات کاربردی: چگونه سفر را مدیریت کنیم؟ -1
حسن معماری: سلام عالی بود سپاس و خدا قوت

روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران
Davari: احسنت بسیار عالی

وسعت مشغله های روابط عمومی
ایزدی: 🌎 به بهانه روز روابط عمومی وارتباطات تغییرات عمده‌ای که امروزه در جوامع صورت می‌گیرد عبارت‌اند از: انفجار اطلاعات، رشد سریع تغییرات تکنولوژی، دانایی محوری، تغییرات جمعیتی، و تغییر و تحول در خواسته ها و نیازهای تأمین‌کنندگان، دولت‌مردان و مشتریان است این تغییرات با ابزارهای پژوهشی، افکارسنجی، نیازسنجی و نظرسنجی و تحقیقاتی که روابط عمومی جزو وظایف اصلی خود می‌داند در محیط زندگی سازمان کشف و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد واستراتژی سوار بر موج تغییر شدن و یا انحراف مسیر تغییر و محافظت از سازمان و یا مقابله با تغییر را تدوین و طراحی می‌کند از جمله مهم‌ترین مسایلی که موجب شده است تا روابط‌عمومی‌ها در تیم تصمیم‌گیران عالی رتبه سازمان جای گیرند، همین تغییرات شتابان محیطی است . و فلسفه‌ روابط‌عمومی نشان داده است که قدرت حل بحران‌های ناشی از تغییرات را دارد و می‌تواند بهترین بهره‌برداری را از تغییرات کند و چون عمده تغییرات در عرصه بینش و رفتار و عواطف انسانی صورت می‌گیرد، رویکرد روابط‌عمومی بهترین مکانیزم رفتار با تغییر قلمداد شده است —دانش، معرفت و بینش انسان عامل تغییر هم در رفتار فردی و گروهی است و هم عامل تغییر تکنولوژی و ساختار سازمان و یا استراتژی‌های آن است. دولت پاسخگو باید در ارتباط با مردم بهترین نمره را داشته باشد و به فن روابط عمومی به عنوان علم و تخصص نگاه شود . روابط عمومی دولت باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشد و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان دهد لذا میطلبد دستگاه های اجرایی، روابط عمومی های فعال داشته باشند. ازطرفی برای موفقیت در مدیریت، روابط عمومی ها ضمن داشتن ساختار مطمئن ومستحکم ۱- همگام بودن با تکنولوژی ۲- مدیریت اطلاعات ۳- تعادل احساسات ۴-‌ مدیریت بر ارتباطات ۵- توانایی سازگار شدن با محیط ۶- مدیریت منابع ۷- اخلاق خوب ۸- تنوع در محیط کار ۹- هدایت کنید، نه مدیریت ۱۰-داشتن اهداف بلند مدت ضرورتی اجتناب ناپذیر است. والبته همه این دستاوردها مرهون توجه ویژه ومستمر سیاست گزاران ومدیران ارشد نظام وهمچنین وجود ساختار وجایگاهی قوی در مجموعه مدیریت ها است. روز ۲۷ اردیبهشت مصادف با روز روابط عمومی وارتباطات را به نقش آفرین روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک وتهنیت می گوئیم. t.me/enakaas

سخنان بزرگان، جملات حکیمانه و پند های زیبا
محمدرضا: بسیار دلنشین وزیبا هیف که به این آموزها عمل نمیشود

آشنایی با روابط عمومی
محمدرضا مقیسه: تشکر از جناب باقریان عزیز بخاطر پرداخت بسیار حرفه ای و تسلط بسیار خوبشان به موضوع. ما واقعا نیاز داریم با نگاه کاربردی و اجرایی تری نظیر آنچه در نوشته ایشان آمده به مقوله روابط عمومی پرداخته شود. احساس بنده این است که نظریه پردازی در این حوزه بیش از حد نیاز و مطالب کاربردی بسیار اندک است. موفق باشید

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
مهدی آذین فر: سلام چطوری و از کجا میتونم سالنامه رو تهیه کنم؟

کاربرد ایمیل در جمع آوری و انتقال اطلاعات روابط عمومی
نجفیان: سلام قابل استفاده بود تشکر

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
محمد مرادی: یک جلد از سالنامه احتیاج دارم

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
محمد مرادی: من یک عددد سالنامه احتیاج دارم

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
محمد مذادی: من یک عددد سالنامه احتیاج دارم

7 کاری که باید هنگام ایجاد یک سیاست کار اضطراری از خانه انجام دهید
هاشم زاده : با سلام وتقدیر وتشکر از خدمات واطلاع رسانی. احتراما پیشنهاد میشود در شرایط فعلی جایگاه و نقش و رسالت روابط عمومی در سازمانها و بنگاهها را تبیین و رهنمون فرمایند.

معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد
معصومه طباطبایی: سلام امروز ۹۸.۲.۸سخنان رئیس جمهور رو از شبکه خبر پخش مستقیم دیدم بسیار عالی بود تمثیل از ایات قران بسیار عالی بود امیدوارم همیشه موفق باشن

دانلود کتاب حیات چیست؟
جعفر: در زمینه حیات چیست کتاب دیگری میتوانید معرفی کنید ممنون

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
فاطمه حق شناس: من بک عدد نیاز دارم فردا به دستم میرسه؟

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات


  آقای غلامعباس افشار عزادار شد


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  انتصاب سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی